המותג Ayelet Lavan - TAPU, בגזרות אוברסייז ובשמלות תואמות לנשים ולילדות - סרוגים

המותג Ayelet Lavan – TAPU, בגזרות אוברסייז ובשמלות תואמות לנשים ולילדות

איילת לבן, מפיקת טלוויזיה ודולה במקצועה, החליטה לאחר לידת בתה השנייה, שהספיקו לה עשר שנות משרד, והיא חייבת לעשות שינוי לעיצוב אופנה

המותג Ayelet Lavan - TAPU, בגזרות אוברסייז ובשמלות תואמות לנשים ולילדות
  שמלת מידי צהובה לירון- 380 שח

כשבתה השנייה חגגה שנה, ובתה הגדולה בת שלוש, קיבלה איילת לבן השראה מתכנית הטלוויזיה של מרתה סטיוארט, והחלה באותו היום לגלף תפוחי אדמה וליצור מהן חותמות צבע על בגדי גוף לתינוקות. כבר באותו שבוע החלה למכור אותן לחברות, וההתלהבות הייתה גדולה. כשלוש שנים ציירה בלילות על כל בגד ובגד באופן אישי, במקביל לגידול שלוש ילדות בחינוך ביתי, שיווקה, פרסמה ומכרה והקימה את העסק שלה שנקרא "תפו – TAPU" (שזה תפוח אדמה, בלי ה-א'…).

ללא כל רקע של לימודי אופנה או תדמיתנות, החלה לדמיין ולצייר גזרות של בגדי ילדות, ותופרת מקצועית תפרה אותם בעבורה, היא כמובן ציירה גם עליהם. כך נולדה לה השמלה המסתובבת שנחלה הצלחה, שמלה שעד היום אופיינית עם המותג שלה.

איילת לבן - שמלת מקסי פרינט גיאומטרי איזבלה - 450 שח

איילת לבן – שמלת מקסי פרינט גיאומטרי איזבלה – 450 שח

בשנים האחרונות, עם המעבר לפרדס חנה, החלו לבקש ממנה האימהות של הילדות ליצור עבורן שמלות כמו של הילדות שלהן, וכך נולד המותג TAPU Me & You, של שמלות תואמות לנשים ולילדות שאיילת מייצרת עד היום.

איילת מעצבת גם שמלות, שאינן בהכרח תואמות לילדות, עבור נשים במידות 38-50, בגזרות אוברסייז, נוחות ומחמיאות, וגם במגוון גזרות נשיות שופעות בד, בבדים נעימים, רגועים ורכים, שהיא מקפידה לבחור בעצמה ואת חלקם אף מעצבים במיוחד על פי דרישתה במפעל בחו"ל. איילת מקפידה לשמור על קשר הדוק עם לקוחותיה הנאמנות, להקשיב לבקשותיהן ולרצונותיהן, ולמלא את מבוקשן בקולקציה שלה, עד כמה שניתן.

קולקציית החורף מאופיינת בשמלות שופעות בד, בגזרות A, באורכים שונים, שמלות עם קו מותן המדגיש את החלק הצר, חולצות ושמלות אוברסייז אופנתיות ולא משנה אם את במידה 38 או 50.

מככבת בקמפיין הקרוב השחקנית שני קליין ("אפס ביחסי אנוש", "מטומטמת"), בעלת מידות פלאס סייז, על מנת להראות לנשות ישראל שאשה יפה בכל מידה ויכולה להתלבש באופנה עכשווית ונשית גם אם היא אינה במידה 38.

איילת לבן - שמלה יפנית אנה - 389 שח

איילת לבן – שמלה יפנית אנה – 389 שח

איילת מספרת כי היא מקפידה לצלם בכל עונה אישה במידה 38 ואשה במידה 46-48 בערך, על מנת שכל אחת תוכל למצוא את עצמה במנעד מידות אלו. "כאחת שאוהבת מאוד להזמין אונליין, לא תמיד אני מצליחה לדמיין איך אראה בבגד, כשהדוגמנית היא במידה 38, למרות שכתוב שהבגד מגיע עד מידה 44, לא פעם גם התאכזבתי כשהבגד הגיע אלי. חשוב לי גם שיהיה קל לרכוש אונליין וגם יהיה קל להזדהות עם התמונות שאני מציגה בחנות. לא מעט נשים מלאות מצביעות על תמונה ואומרות לי "את זו אני רוצה!", כי על הקולב זה נראה שהשמלה לא תעלה עליה, אבל על דוגמנית פלאס זה נראה פשוט וואו, וזה די מרגיע".

איילת תשתתף ב-Plus Size Fasshion Week שיתקיים בגני התערוכה תל אביב בתאריכים 16-17-18 בנובמבר, עם עוד כ-40 מעצבים ומעצבות אופנה, נעליים ואקססוריז בחגיגה שהיא כולה פלאס סייז.

החנות הקבועה נמצאת ברחוב החרובים 4 בפרדס חנה.
לפרטים והתרשמות

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו