טרגדיה: כתבת חדשות 2 מתה מדום לב - סרוגים

טרגדיה: כתבת חדשות 2 מתה מדום לב

כתבת חדשות 2, טטיאנה הופמן, נפטרה במפתיע מדום לב בביתה שבירושלים. הותירה אחריה אם, שלושה ילדים; גיא, טליה ודני, ובן זוגה הצייר והצלם אריה אזן. מועד הלוויתה טרם נקבע

author-image
טרגדיה: כתבת חדשות 2 מתה מדום לב
  (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של חדשות 2)

כתבת חדשות 2, טטיאנה הופמן, נפטרה אמש (שני) במפתיע מדום לב בביתה שבירושלים.

הופמן, בת 69 הותירה אחריה אם, שלושה ילדים; גיא, טליה ודני, ובן זוגה הצייר והצלם אריה אזן. מועד הלוויתה טרם נקבע.

הופמן החלה את דרכה בחדשות 2 עם הקמת חברת החדשות בשנת 1993 ושימשה מאז, במשך 23 שנים, כעורכת בכירה וככתבת בדסק החוץ של חברת החדשות. הופמן עסקה בכל תחומי חדשות החוץ, ואף סיפקה פרשנות על הנעשה בישראל לתחנות רדיו וטלוויזיה בצ'כיה ובמדינות נוספות באירופה.

הופמן, ילידת פראג, החלה את דרכה בשנת 1964, ברדיו הממלכתי של פראג, בירת צ'כוסלובקיה דאז, שם הגישה פינה סאטירית על המתרחש במדינה, הנתונה למשטר הקומוניסטי. בשנת 1968 זכתה הופמן בפרס מטעם אגודת העיתונאים הישראלית והוזמנה לטקס קבלת הפרס בישראל. בזמן ביקורה הקצר בארץ פלשה ברית המועצות לפראג וחזרתה לא התאפשרה.

לימים התקבלה ל"קול ישראל" לתפקידי עריכת יומני חדשות ויצירת כתבות שנודעו בידע ובבקיאות מרשימים בענייני העולם. בשנת 1993, עם עליית ערוץ 2 לאוויר, הצטרפה טטיאנה לחברת החדשות של הערוץ. חבריה לעבודה מספרים עליה כי הופמן ידעה להעניק תמיכה מקצועית לחבריה בדסק החוץ, משלבת תמיד חוכמת חיים והומור אופייני, גם כשהעולם מסביב סער. טטיאנה שלטה בשפות רבות והייתה בקיאה בשלל נושאים, ניחנה בסקרנות רבה והקפידה לרדת לפרטי הפרטים.

מנכ"ל חדשות 2, אבי וייס: "סיפור חייה של טטיאנה הוא סיפור של גבורה, של אומץ לב ושל הרבה מאוד נחישות. טטיאנה היא מהדמויות האהובות והמוערכות בחברת החדשות. עבור עובדי החברה היא הייתה מודל לחריצות, מקצועיות וידענות אינסופית. היא זכתה לא רק לאהבת אנשי חדשות 2, אלא להכרה ולאהדה רבה מצד קהל הצופים. כולנו מבכים את לכתה של חברה יקרה ואהובה. נזכור אותה תמיד"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו