משחקים קשוחים ומותחים - בחורי הישיבה לא וויתרו על אף כדור

משחקים קשוחים ומותחים - בחורי הישיבה לא וויתרו על אף כדור

השבוע הראשון של ליגת הישיבות התיכוניות נפתח בסערה עם חמישה משחקים שמלמדים על הרוח הספורטיבית של הבחורים הצעירים. הקבוצות הראו שעל מקצועיות לא מתפשרים עם הגנות חזקות ומטווחי שלשות. עוד לא עוקבים?

04.11.16 10:25  ג' בחשוון תשעז
משחקים קשוחים ומותחים - בחורי הישיבה לא וויתרו

ליגת הישיבות התיכוניות נפתחה בסערה השבוע, עם חמישה משחקים קשוחים ומותחים – הבחורים הגיעו לשחק, ובענק.

הדרך לתואר עוד ארוכה, אבל כבר אחרי השבוע הראשון אפשר לראות שכל הקבוצות הגיעו כדי לשחק, עם משחקי הגנה ולחץ על כל המגרש, וגם מטווחי שלשות לא היה חסר.

ההתרגשות הייתה בשיאה, והקהל מהישיבות הגיע לעודד את הנבחרת שלו. וכמובן, גם ההורים הגיעו לתמוך בבחורים. חגיגת כדורסל, בניצוחה של חברת אפיק שייסדה את כל התהליך.

אנחנו עוקבים אחרי הבחורים שמאמינים בשילוב של עבודת ה' ומימוש הכישרון בספורט, שבא לידי מימוש בליגת הישיבות התיכוניות. אה, ואל תתפלאו אם גם תראו את עודד קטש בכבודו ובעצמו מגיע לראות את המשחקים…

הישיבות באו לעודד את הנבחרות שלהם. חגיגה של כדורסל.

הישיבות באו לעודד את הנבחרות שלהם. חגיגה של כדורסל.

ישיבת צביה אלישיב לוד – ישיבת אמית עמיחי רחובות 72:24

הליגה נפתחה בסערה בניצחון של הבחורים מרחובות שהתגברו על ההתרגשות של המחזור הראשון בתוצאה 72:24. המשחק אמנם היה חד-צדדי, אבל הנבחרות טרם התגבשו והדרך עוד ארוכה. יש למה לצפות מהבחורים מלוד, ועוד נשמע מהם.

אל מול קהל שלא הפסיק לעודד, ניתן לומר שקיבלנו משחק פתיחה ראוי בליגת הישיבות התיכוניות. באולם נצפו הורי הילדים שבאו לתמוך בילדיהם, ובמשפחת בן דרור הגיעה תמיכה כפולה לשני האחים שילה ואלקנה ששיחקו ביחד.


אביו של אחד השחקנים, שחקן נבחרת אמית עמיחי רחובות מכיתה י"א, ציין את החשיבות של הליגה: "זה נחמד שלילדים עם כישרון, גם שלא מתכננים קריירה בספורט, יש את המסגרת הזו שבה הם באים לידי ביטוי".

צביה פתח תקוה – ישיבת בנ"ע קריית הרצוג 71:54

צביה

במשחק הפכפך וצמוד, ניצחו הבחורים בקרית הרצוג במשחק החוץ שנערך באולם מכבים פתח תקוה בתוצאה 71:54.

כבר מתחילה פתחה קבוצת קריית הרצוג פער, אבל הבחורים בפתח תקווה לא התכוונו לוותר במגרש הביתי שלהם והחלו לטווח מהשלוש עד לשיויון 16:16 ברבע השני. אולם בסופו של דבר ניצחה ישיבת קרייתה הרצוג, אבל התצוגה של הפתח תקוואים יכולה לעודד אותם לקראת ההמשך!

את המפגש לווה הנתון הפיקנטי הבא: הרכז החברתי של ישיבת צביה, אליסף צור, ישמש במהלך העונה כמאמנה של ישיבת קרית הרצוג! אין ספק שהאוהדים מצביה פתח תקווה לא אהבו את הרעיון.

ישיבת בנ"ע גבעת שמואל – אמית כפר גנים פתח תקווה 43:69

משחק קשוח במיוחד התקיים בין שתי ישיבות המרכז, גבעת שמואל ופתח תקווה. הנבחרת מגבעת שמואל לא התרגשה במיוחד ולחצה על הגארדים של כפר גנים כבר מההתחלה וגרמו להם לאיבודי כדור.

גבעת שמואל שיחקה בלחץ על כל המגרש, והחטיפות הרבות הובילו למתפרצות שהסתיימו בסלים קלים עד לפתיחת פער משמעותי על הבחורים מכפר גנים.

הקבוצה מפתח תקווה לא וויתרה ופתחה היטב את המחצית השנייה ושיפרה משמעותית את ההגנה, אך ברבע השלישי הבחורים מגבעת שמואל הגדילו את הפער ל15נקודות שממנו כפר גנים כבר לא חזרה.

ברבע האחרון הראתה קבוצת כפר גנים את היכולת שלה מטווח השלוש, אבל גבעת שמואל בניצוחו של אלרועי גולד לא נתנו להם לחזור והפער נשאר על כנו עד תוצאת הסיום. קבוצת כפר גנים יכולה להתעודד משיפור ההגנה במחצית והקליעה מהשלוש, והניצחונות לא יאחרו לבוא.

WhatsApp Image 2016-11-04 at 09.28.36

תורה ומדע בכפר, כפר סבא – ישיבת  בנ"ע כפר הרא"ה 49:19

באולם רמת הכובש התמודדו ישיבת כפר סבא אל מול ישיבת כפר הרא"ה עם ניצחון כמעט חד-צדדי של הבחורים מכפר הרא"ה בפער של 30 נקודות.

יחסי הכוחות היו שקולים ברבע הראשון, וניכר היה שהמשחק היה הולך להיות צמוד, אולם אז הבחורים מכפר הרא"ה החלו ללחוץ על שחקני כפר סבא וגרמו להם לאיבודי כדור שתורגמו לסלים קלים.

שחקני כפר סבא לא מצאו פתרון ללחץ המאסיבי שהפעילה קבוצת כפר הרא"ה, שהמשיכה ביכולת ההגנתית שלה גם במחצית השנייה. אבל הדרך לגביע ארוכה, ועם גיבוש ההגנה תוכל כפר סבא לצעוד קדימה עד הסוף!

ישיבת בנ"ע ימ"ה אלקנה – ישיבת בנ"ע קרני שומרון 33:37

משחק צמוד והפכך. לא מומלץ לבעלי לב חלש. אלקנה - קרנ"ש

משחק צמוד והפכפך. לא מומלץ לבעלי לב חלש. אלקנה – קרנ"ש

המשחק שנעל את השבוע התקיים באלקנה במשחק שכולו "שומרון", בין קבוצת ישיבת אלקנה לבין הבחורים מקרני שומרון. הקבוצות נצמדו אחת לשנייה עם במשחק מתוח והפכפך במיוחד לאורך כל הדרך כמעט עד תוצאת הסיום.

לאחר מחצית ראשונה הובילה ישיבת קרני שומרון ב9 נקודות בתוצאה 24:15, אבל אל תחשבו שהבחורים של ליאור אלעד מאלקנה התכוונו לוותר. עם פתיחת המחצית השנייה הנבחרת מישיבת אלקנה התעוררה והורידו את ההפרש לאט לאט, עד למהפך 2 דקות לסיום עם 30:31.

ממ3

הדקות האחרונות היו הפכפכות ולא מומלצות לבעלי לב חלש, אך בסופו של דבר הבחורים מאלקנה שמרו על היתרון שהושג עד תוצאת הסיום. קבוצת קרני שומרון הראתה רוח לחימה שבוודאי תוביל אותה למעלה במשחקים הבאים.

חברת אפיק – יוזמה של אראלי פלאח וטל כהן, לקידום הספורט במגזר הדתי. הפרויקט הראשון: ליגת הישיבות התיכוניות בכדורסל,יצא לדרך ואתם מוזמנים לעקוב, לחוות, ולהיות חלק מהשינוי שעתיד להתחולל בעתיד הספורט בישראל ובמגזר הדתי. 

או פשוט תפרגנו להם בפייסבוק! לחץ כאן

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו