סמוטריץ' זועם: "נפסיק את הטירוף הזה" - סרוגים

סמוטריץ' זועם: "נפסיק את הטירוף הזה"

חבר הכנסת מהבית היהודי מכנה את התנהלות המשטרה בהקפות השניות בירושלים "טירוף". "ספרו לי עוד על כפייה דתית"

author-image
סמוטריץ' זועם: "נפסיק את הטירוף הזה"
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי, התייחס לדיווח לפיו משטרת ישראל מנעה כניסה של חוגגים להקפות השניות בסמוך לגן סאקר בירושלים ואמר כי מדובר בטירוף.

ראוי לציין, כי זוהי אינה הפעם הראשונה בה מבטלים אירוע נפרד בירושלים בגלל 'הדרת נשים', וזאת בעקבות חוות דעתה של המשנה ליועץ המשפטי דינה זילבר שקבעה כי כל אירוע בהפרדה פוגע בנשים ולכן אסור לציבור לממן אותו.

בעקבות הוראה דומה בוטל המימון של העירייה ליום הסטודנט של הציבור הדתי בירושלים, בגלל שהמארגנים העמידו מחיצות בין בנים לבנות בהופעות.

כאמור, בעקבות הדיווח אמר סמוטריץ': "ספרו לי עוד על כפייה דתית. לא להאמין, ירושלים 2016 אסור ליהודים לחיות על פי אמונתם. נפסיק את הטירוף הזה".

בגלל מחיצה

הכל החל אמש כאשר כתב חדשות 2, יאיר שרקי, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "האחים יונתן ואהרן רזאל בהקפות שניות מנגנים למגרש ריק. המשטרה לא מאפשרת למאות חוגגים שהגיעו להיכנס בגלל המחיצה שמפרידה על רחבת הריקודים. הזוי".

מהמשטרה נמסר כי מהנדס בטיחות מטעם המארגנים אשר חתם על תוכנית הבטיחות לאירוע הגיע למקום ומנע את פתיחת האירוע בגין אי עמידה בתוכנית הבטיחות שנקבעה מראש. לאחר שהמארגנים תיקנו את ליקויי הבטיחות איפשר מהנדס הבטיחות את פתיחת האירוע.

בעקבות לחץ כבד של גורמים בעיריית ירושלים, התקפלה המשטרה ואישרה את הכניסה לחגיגות ההקפות השניות.

סגן ראש העיר עופר ברקוביץ מסר לסרוגים: "הופתעתי לשמוע כי ישנה בעיה באירוע הקפות שניות עם האחים רזאל בירושלים. אין סיבה למנוע מאנשים לרקוד בגלל מחיצה. מבירור שערכתי עם מפקד המחוז עולה כי הייתה בעיה הנדסית, ושמחתי לשמוע שהיא טופלה והאירוע יתקיים כמתוכנן. עלינו לאפשר חיים רב תרבותיים בעיר, ולהתייחס ברגישות לאירועים דתיים מכל סוג".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
החילוניות טוענות על הדרת נשים אבל
| 26-10-2016 0:09
מה להן ולמסיבות דתיות? החילוניות רק מחפשות להרוס את הדתיים השמחים.פשוט מקנאות .נשים ריקות = מקנאות.