חתר למגע ונורה: רס"מ יוסף קירמה הי"ד - סרוגים

חתר למגע ונורה: רס"מ יוסף קירמה הי"ד

רס"מ יוסף קירמה הי"ד (29) הוא השוטר שנפל בעת שחתר למגע עם המחבל. בעבר זכה לצל"ש מפקד מחוז ירושלים הלוויתו תתקיים הערב בשעה 17:30, בהר הרצל

חתר למגע ונורה: רס"מ יוסף קירמה הי"ד
  באדיבות המשפחה

משטרת ישראל מודיעה בצער רב על פטירתו של רס"מ יוסף קירמה הי"ד, שוטר משטרת ישראל אשר נהרג בפיגוע הירי שאירע הבוקר בירושלים.

יוסף ז"ל, לוחם ביחידת הסיור המשטרתית (יס"מ) במחוז ירושלים, נורה במהלך חילופי האש עם המחבל תוך שהוא מבצע מרדף רכוב אחריו וחותר למגע בחירוף נפש על מנת לנטרל את המחבל ולמנוע פגיעה נוספת בחפים מפשע.

יוסף ז"ל פונה לבית החולים הדסה הר הצופים כשהוא פצוע באורח אנוש, שם נלחמו הרופאים על חייו, עד שלבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

רס"מ יוסף קירמה הי"ד, 29 (הועלה בדרגה לאחר מותו) התגייס למשטרת ישראל לפני כארבע שנים, הותיר אחריו אישה,הורים ושני אחים.

בחודש דצמבר אשתקד, במהלך סיור בגזרת ירושלים הבחין יוסף ז"ל באדם שהסתובב בצורה חשודה ליד גן ילדים בעיר. יוסף ז"ל, ושותפו לסיור החליטו לבדוק את החשוד ובחיפוש על גופו איתרו סכין. בחקירתו הודה החשוד שתכנן לבצע בפיגוע דקירה. על פועלו הוענק ליוסף ז"ל ציון לשבח ממפקד מחוז ירושלים.

הלוויתו תתקיים הערב בשעה 17:30, בחלקה המשטרתית בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

בני משפחתו, השר לביטחון פנים, ח"כ גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, מפקדים וחברים לנשק ילוו את יוסף ז"ל בדרכו האחרונה ויחלקו לו כבוד אחרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו