חדשות

נפתלי בנט: "אני מרגיש מיותם"; צפו

יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, ספד לשמעון פרס ז"ל, ואמר כי הוא מרגיש מיותם: "אני מרגיש מיותם. יהודי ענק הלך לעולמו"

נפתלי בנט: "אני מרגיש מיותם"; צפו
צילום: (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, ספד לשמעון פרס ז"ל, ואמר כי הוא מרגיש מיותם: "אני מרגיש מיותם. יהודי ענק הלך לעולמו", סיפר בנט לערוץ הכנסת.

על שיתוף הפעולה ביניהם בשנים האחרונות, סיפר בנט: "נוצר בינינו קליק מפתיע. מדינת ישראל הייתה הבייבי שלו".

בנט סיפר כי הוא הנחה את מנכ"לית משרד החינוך להקדיש את השעה הראשונה בכל בתי הספר בארץ ללימוד מורשתו של פרס, עם כל המחלוקות. "הוא היה איש אמת ואהבתי אותו מאוד", חתם.

(צילום: ערוץ הכנסת)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
גם אני
28.09.16

ג ם אני מרגיש מיותם. איבדתי מנהיג של הבית היהודי. כנראה צדק מי שאמר שאורלב טוב ממנו.