הרשימה המלאה: מנהיגי העולם שיגיעו להלווית פרס - סרוגים

הרשימה המלאה: מנהיגי העולם שיגיעו להלווית פרס

רשימת האישים שצפויים להגיע להלוויתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס, שתיערך ביום שישי הקרוב, תגרום לחסימות צירים וכבישים ברחבי הבירה ובסביבתה

הרשימה המלאה: מנהיגי העולם שיגיעו להלווית פרס
  (צילום: Kobi Gideon / GPO/FLASH90)

מסע הלוויתו של נשיאה התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס, ייערך בעוד כ-48 שעות, אך כמות אישי הציבור שצפויה לנחות בנמל התעופה בן גוריון, מביאה את מארגני הלוויה ואת ראשי מערכת הביטחון, להתארגן מבעוד מועד.

מי שהיה בין הראשונים לאשר את הגעתו לארץ הוא נשיא ארצות הברית ברק אובמה. גם מזכ"ל האו"ם, באן קימון, יגיע לארץ.

כמו כן, ברשימת ראשי המדינות שאישרו את הגעתם להלוויה נמצאים: סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. מזכיר ההגנה האמריקני ג'ון קרי. הנשיא לשעבר ביל קלינטון ורעייתו המועמדת לנשיאות הילרי וקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל.

נשיא גרמניה יואכים גאוק, נשיא צרפת פרנסואה הולנד, ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי, יורש העצר הנסיך צ'ארלס ורעייתו, ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו. ראש ממשלת אוסטרליה מלקולם טרנבול.

עוד אישרו את הגעתם: מלכת הולנד, האם ביאטריס. נשיא רומניה קלאוס יוהניס. נשיא טוגו פאורה גנסינגבה ונשיא מקסיקו אנריקה פנייה נייטו.

בנוסף, בתחילה היא נראה כי גם האפיפיור, פרנצ'יסקוס הראשון יגיע לארץ, אך בסופו של דבר הובהר כי ביום שישי הקרוב הוא שוהה בביקור רשמי בגיאורגיה, אשר ימנע ממנו להשתתף בהלוויה.

נתניהו וריבלין סופדים לפרס (צילום: ערוץ הכנסת)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו