הרב חיים אמסלם: "שהחרדים ילמדו מהדרוזים איך תורמים למדינה"

הרב חיים אמסלם: "שהחרדים ילמדו מהדרוזים איך תורמים למדינה"

הרב חיים אמסלם המתמודד בפריימריז של הבית היהודי נפגש עם יו"ר הפורום הדרוזי במפלגה ואמר: "אני מקווה שבמגזר החרדי יקחו דוגמה וילמדו דבר או שניים מהתרומה של המגזר הדרוזי"

"שהחרדים ילמדו מהדרוזים איך תורמים למדינה"
  הדרוזים הם אחינו. הרב אמסלם ואייל אסעד (יח"צ הרב אמסלם)
הרב חיים אמסלם שוב תוקף את המגזר החרדי.

הרב אמסלם, שנזרק מש"ס בגלל דעותיו והתמודד ברשימה עצמאית לכנסת ה-19, מגייס כעת תמיכה להתמודדותו בפריימריז הבאים לקראת הכנסת ה-21 במסגרת הבית היהודי שפתחה את המפקד לפני כחודש וחצי.

בשבוע שעבר נפגש אמסלם עם יו"ר הפורום הדרוזי במפלגה, אייל אסעד במסגרת סיור שקיים באזור הצפון, כשבפגישה נכח גם חגי ויינברג, יו"ר סניף הבית היהודי במעלות.

"הדרוזים הם אחינו", אמר הרב אמסלם לאחר הפגישה עם אסעד, "הם מגזר שתורם רבות למדינת ישראל, מתגייס לצבא, לוקח חלק בתעשייה הישראלית, במערכת הביטחון, במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי. אני מקווה שבמגזר החרדי יקחו דוגמה וילמדו דבר או שניים מהתרומה של המגזר הדרוזי לחברה הישראלית, מכיוון שלצד התמיכה בלומדי התורה, חייבת לבוא תרומה למדינה מצד החובה המוסרית והכרת הטוב".

יו"ר הפורום הדרוזי בבית היהודי, אייל אסעד: "בפגישה שקיימתי עם הרב ביחד עם ידידי חגי ויינברג, התרשמתי מאוד מדמותו של הרב אמסלם. מדובר באדם צנוע ובדמות מוערכת. בפגישה סיפר לנו הרב מדוע החליט להצטרף למפלגה. אין לי צל של ספק שהרב יוסיף למפלגת הבית היהודי המון כבוד וגאווה ואני באופן אישי מאחל לו הרבה הצלחה".

בנוסף לפגישתו עם אסעד, נפגש הרב אמסלם עם פעילים מרכזיים באזור הצפון במסגרת מה שהוא "מסע לארכה ורחבה של ארצנו, בכדי להגיע לכל אחד ואחת שמעוניינים להצטרף לשורותיה של המפלגה שתאחד בעז"ה את כל המגזרים שמחפשים שילוב של תורה וציונות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
לא אם הוא יהיה בבית היהודי
אולי ואולי לא | 05-09-2016 14:34
אז הבית היהודי יקבל יותר נפח דתי וממילא תרום קרנו ותהיה ראויה לשמה למצביעיה ובוחריה..
2
"הדרוזים הם אחינו", החרדים, כמובן לא...........
לוחם חרדי | 05-09-2016 15:11
אני שבע רצון לא להיות אחיו של האדיוט. אגב, כמה דרוזים- שאגב, אני מעריך לא פחות מהגולם את תרומתם למדינה, ואולי יותר, נשפטו עד היום על פגיעה בבטחון המדינה וכמה חרדים?????????????
3
עלוב נפש שכמוך, לך לבקר בבתי חולים, מד"א, הצלה, זק"א,
| 05-09-2016 15:38
מגעיל שכמוך
4
כמה שהוא יודע להשמיץ את החרדים
נועה | 05-09-2016 16:31
בור ששתית ממנו...
5
ומה תרומתך
| 07-09-2016 18:23
חוץ ממלוא חפנים הבל ורוח?
6
מה יהיה עם המוזר הזה??
| 08-09-2016 9:36
לדלג בין מפלגות דתיות לקפץ בין השקפות תורניות עוד הבנו. אבל להשוות בין דתות אחרות ליהודים בעבור חופן קולות זה כבר לא עושה אותו יותר הזוי אלא על גבול השיגעון.