נתניהו שוב פותח חזית נגד בנט - סרוגים

נתניהו שוב פותח חזית נגד בנט

ערב פתיחת שנת הלימודים נתניהו שוב פותח חזית נגד בנט, כשהודיע כי הוא מתנגד לסגירת תיכון "שבח מופת" בדרום תל אביב והפיכתו לבית ספר עבור ילדי מסתננים

נתניהו שוב פותח חזית נגד בנט
  שוב פותח חזית. נתניהו (אמיל סלמן/פלאש90)

"ראש הממשלה בנימין נתניהו תומך בהמשך פעילותו של בית-הספר "שבח מופת" במתכונתו הנוכחית ומתנגד לסגירתו והפיכתו למוסד לימוד עבור ילדי מסתננים.", כך מסר הערב דובר ראש הממשלה לסרוגים.

בשבוע שעבר פרסמנו בסרוגים כי עיריית תל אביב מתכוונת לסגור את בית הספר 'שבח מופת' בדרום תל אביב כדי לקלוט בו ילדי מסתננים.

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) חשף כי בכוונת עיריית תל אביב לסגור את בית הספר התיכון שבח מופת בתל אביב המונה 900 תלמידים על מנת לפתוח בית ספר לילדי המסתננים. בית הספר שזכה בשנה שעברה בפרס עירית תל אביב על יזמות וחדשנות פדגוגית ומשתף פעולה עם יחידות הסייבר של צה"ל מוביל את אחוזי הגיוס לצבא ואחוזי התלמידים הזכאים לבגרות (100%!).

על פי התוכנית של עיריית תל אביב, החל מהשנה הבאה תופסק קבלת תלמידים חדשים לבית הספר, כדי להכשיר את המבנה לקליטת ילדי המסתננים מאפריקה. במכתב ששיגר ח"כ פורר לראש עיריית תל אביב הוא דורש להבהיר אם נערך דיון עם הגורמים המוסמכים במשרד החינוך בעניין זה או אם נבחנו חלופות אחרות לילדי המסתננים ואם אין בכל תל אביב מבני ציבור מתאימים היכולים לתת מענה לאותו צורך מבלי לפגוע בבית הספר המצטיין.

נתניהו הולך על הראש של בנט

נושא סגירת בית-הספר עלה בישיבת הממשלה שהתקיימה אתמול. ליברמן ניצל את זמן ההודעה לתקשורת של ראש הממשלה, כדי להודיע על התנגדותו לסגירת בית הספר, ונתניהו אמר בישיבת הממשלה כי הוא "תומך בהשארת בית-הספר כפי שהוא – בית-ספר מעולה, שהקימו עולים מברית-המועצות לשעבר מתוך רצון לשפר את מערכת החינוך הישראלית בתחומים המדעים, המתמטיקה והאומנויות."

נתניהו כאמור מתנגד בתוקף לסגירת בית-הספר והוסיף כי הוא "מצפה מכלל הגורמים – החינוכיים, הממשלתיים והעירוניים – לתמוך בהשארתו במתכונתו הנוכחית – לטובת מערכת החינוך ואזרחי ישראל."

אלא שהודעתו של נתניהו היא פתיחת חזית נוספת נגד שר החינוך נפתלי בנט מהבית היהודי שהדבר בסמכותו. הבוקר נמסר מלשכתו כי בישיבת הממשלה הוא אמר שיש חוק חינוך חובה ושזו החלטה של ראש העיר חולדאי. לדברי בנט גם אם ההחלטה שגויה, אם רוצים לתקן – צריך לשנות את החוק."

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה בשבוע שעבר: "נכון להיום אין כוונה לסגור את 'שבח מופת'. בין העירייה לרשת עמל מתקיימים דיונים לגבי צביון בית הספר. יצוין כי מדובר במבנה עירוני שמרבית התלמידים הלומדים בו אינם תושבי תל-אביב-יפו ומגמת העירייה בעתיד היא שבית הספר ייתן את המענה לתלמידים תושבי העיר הגרים בסמיכות לו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה הקשר לפתיחת חזית?!
| 31-08-2016 22:32
וכי כותב בכתבה רוצה שיגרשו כאלף תלמידים יהודים לטובת בני רוצחים אונסים ושודדים ממדינה אחרת? טוב מאוד שנתניהו אמר את זה, חבל מאוד שבנט לא פועל לגירוש המסתננים וילדיהם! במקום לדבר על העיקר ועל כך שמסלקים פה תלמידים יהודים לטובת אויבים, אתם מתעסקים בתככים פוליטיים מטופשים!