"הייתי יורה בו": עדות דרמטית בפרשת אזריה - סרוגים

"הייתי יורה בו": עדות דרמטית בפרשת אזריה

לאחר עדותו של המ"מ התומכת בגרסתו של אזריה, היום העיד במשפטו של החייל היורה חבר כיתת הכוננות אשי הורוביץ שאמר כי אם היה מספיק קרוב הוא היה יורה במחבל בעצמו

author-image
"הייתי יורה בו": עדות דרמטית בפרשת אזריה
  (צילום: פלאש90)

סערת חיסול המחבל.

שלב העדויות מטעם ההגנה במשפטו של החייל היורה, אלאור אזריה, המואשם בירי במחבל שהיה מנוטרל בחברון, המשיך גם היום (שלישי) כאשר עדות נוספת שנמסרה מחזקת את עמדתו של אזריה ותומכת בהחלטתו לירות במחבל.

לאחר עדותו של המ"מ שחיזק אתמול את גרסתו של אזריה, היום הגיע תורו של אשי הורוביץ חבר כיתת הכוננות שתיאר את שהתרחש בזירה באותם הרגעים, תיאור אשר חיזק את החלטתו של אזריה.

לדברי הורוביץ: "איום המטען לרגע לא נמוג, האיום הוא ממשי. מתחיל להישמע חשש כבד לאירוע שהמחבל לא חוסל ולא רק שלא חוסל, אלא גם ממשיך לזוז". הורוביץ הוסיף ואמר כי "היו צעקות ברורות ואזהרות מאוד ברורות, של החבר'ה שלנו מכיתת הכוננות שיש לנו לא מעט ניסיון במקרים האלה, מזהירים שלא להתקרב למחבל".

על פי דבריו שצוטטו בערוץ 10, הורוביץ סיפר שהסתובב בזירת האירוע עם אקדח טעון וכדור בקנה ולמרות כוחות הצבא שהיו במקום, לו היה קרוב מספיק לפלסטיני, הוא היה יורה בו. "במידה ואני הייתי נמצא ליד המחבל, אם הייתי בזווית הנכונה ברור לי שאני הייתי זה שיורה בו", אמר.

כזכור, אתמול העיד בבית הדין הצבאי מפקד מחלקה מהפלוגה של אזריה שהיה בשטח בזמן האירוע. גם הוא חיזק את גרסת אזריה לגבי החשש ממטן ובדבריו גם מתח ביקורת על המ"פ, המג"ד והמח"ט. עם זאת בחקירה הנגדית הוא נשאל לגבי הפערים בין הגרסה שמסר בעדותו והדברים שאמר בחקירתו במצ"ח.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כל זמן ששופטים חייל האוייב חוגג ומתחזק
| 31-08-2016 13:46
החייל לא ציית לנוהל הלא טוב וכך צריך להענש. החייל נלחם באוייב ונצח! מצויין.היהודים לא מסוגלים להרגיש טוב בעולם בכל מקרה. ברוך השם מסתבר שאליהו בן נון במאזינים למאזינים ברשת א' מעביר טוב את התכנית ואצלו לא עולים מאזינים משועממים שמתחילים במה נשמע ומה שלומכם וכו' וכו' עד שיעמום.
2
הקב"ה מחכה לאמא של עזריה שתחזור
| 31-08-2016 17:55
בתשובה שלמה.
מה עוד אלוקים...
| 27-09-2016 14:20
מה עוד אלוקים רוצה? אתה סגנו של אלוקים או מתיימר להיות נביא? הנבואה ניתנה ל....