אלופה: ירדן ג'רבי תורמת מזכרת מריו 2016 למען ילדים חולי סרטן

אלופה: ירדן ג'רבי תורמת מזכרת מריו 2016 למען ילדים חולי סרטן

המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי מריו 2016, ממשיכה לרגש את עם ישראל. אחרי שזכתה במדליית הארד באליפות הג'ודו באולימפיאדה, הפעם היא פונה לאפיק החסד ומוכרת את תגית השם שלה במכירה פומבית כדי לתרום לילדים חולי סרטן

אלופה: ירדן ג'רבי ממשיכה לרגש את המדינה
  (צילום: עמית שאבי/פלאש90)

המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי מריו 2016, ממשיכה לרגש את עם ישראל. אחרי שזכתה במדליית הארד באליפות הג'ודו באולימפיאדה, הפעם היא פונה לאפיק החסד.

בהודעה שפרסמה בדף הפייסבוק שלה, כותבת ג'רבי: "שלום לכולם, לפני 3 שנים זכיתי בתואר אלופת העולם והחלטתי להחזיר לקהילה ולחברה. מכרתי במכירה פומבית את תגית השם המיוחדת מאליפות העולם, והצלחתי לגייס 15,000 ש״ח מטל קידר שרכש את התגית חתומה וממוסגרת. את הכסף תרמתי לעמותת ידידים למחלקה של ילדים חולי סרטן בבית חולים איכילוב."

"אז זה הצליח, והחלטתי לעשות את זה שוב", כותבת ג'רבי שמעמידה למכירה פומבית את תגית השם שלה מאולימפיאדת ריו 2016 עם חתימת ידה

המכירה החלה היום בסכום של 100$ ובתוך שעות זינקה ל-7,600$ קרוב ל-29,000 שקלים, בשבוע הבא תסתיים המכירה וכל הכסף יתרם לאותה מחלקה בבית החולים איכילוב המוקדשת לילדים חולי סרטן. ג'רבי הוסיפה גם בונוס: "אם הזוכה יהיה ישראלי (המכירה היא בינלאומית) אשמח להעניק לו אותה בעצמי"

ירדן גרבי

את המכירה למען הילדים החולים, הסבירה ג'רבי: "אני נלחמת על מזרן הג׳ודו אבל בביקור במחלקת הילדים ביחד עם פרופסור ביקלס פגשתי גיבורים אמיתיים, שנלחמים כל יום – ילדים שנלחמים ומנסים לשמור על שמחת חיים.

לאחרונה נודע לי שלירן אור, ילדה מקסימה ואהובה אשר שמרתי איתה על קשר נפטרה. הידיעה הקשה על לירן היכתה בי והעציבה אותי מאוד, ובאותה מידה חיזקה את ההחלטה שלי להמשיך ולגייס כספים למחלקה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו