10 הכללים איך לבחור להקת חתונות מושלמת - סרוגים

10 הכללים איך לבחור להקת חתונות מושלמת

איך לבחור להקת חתונות מושלמת? עונת החתונות בעיצומה ורגע לפני שיוצאים לפגרת החגים, זה זמן מצוין לספר לכל מי שמתחתן בקרוב על 10 הכללים לחתונה מושלמת, לפחות מהפן המוזיקלי. בינינו, זה כבר 80% מהחתונה

author-image
10 הכללים איך לבחור להקת חתונות מושלמת
  להקת רוח צפונית מקפיצה בחתונה (באדיבות המצולמים)

איך לבחור להקת חתונות

עונת החתונות בעיצומה ורגע לפני שיוצאים לפגרת החגים, זה זמן מצוין לספר לכל מי שמתחתן בקרוב על 10 הכללים לחתונה מושלמת, לפחות מהפן המוסיקלי. בינינו, זה כבר 80% מהחתונה.

1 –הלב לא משקר כשמדובר במוסיקה טובה!

אז באתם לשמוע אותם בחתונה, ראיתם, הקשבתם, התרשמתם, נהניתם, בקיצור עפתם(!!), אבל אתם לא ממש יודעים לשים את האצבע על מה בדיוק כל כך העיף אתכם. ובכן לדבר הזה קוראים גרוב! אתם רוצים שיהיה גרוב בחתונה שלכם ובכמויות! רמז –  כשתראו גיטרה בס על הבמה תדעו שאתם בכיוון הנכון. בקיצור, אל תפחדו לבחור להקה שנכנסה לכם ללב ולרגשות.

2 – אתם רוצים להקה שנהנית על הבמה!

הרי בינינו אפשר פשוט לאסוף כמה נגנים ולתת להם לנגן שירי חתונה ואולי אפילו תהיה אחלה מוסיקה. אבל, אפעס הם לא ממש מכירים מלפני כן, וכל מה שהם רוצים זה לסיים את הערב ולחזור הביתה. מממ, לא טוב. ובכן, כשתראו שכיף להם יחד תדעו שהרווח יהיה כולו שלכם. הלהקה נהנית – הקהל נהנה! הלהקה בשמים – הקהל בשמים! הלהקה עפה באוויר – הקהל.. בקיצור הבנתם את הלוגיקה.

3 – עשר ביחסי אנוש!

שימו לב מתי מדובר באנשי מכירות שבסה"כ מנסים למכור לכם מוצר, ולא ממש משנה להם האיכות שלו, ומתי מדובר באנשים שבאמת כיף לדבר איתם ויש לכם חיבור איתם. מתי מנסים לדעת כיצד למכור לכם, ומתי מנסים באמת להכיר אתכם. בקיצור אל תתנו לחיבוק של מנהל הלהקה להטעות אתכם, אתם יותר חכמים מזה.

הלהקה נהנית – כולם נהנים

4 – אילו שירים אתם הכי אוהבים?

סגרתם. איזה כיף. עכשיו אתם צריכים לבחור שירים לרגעים המרגשים בחייכם. אתה בא לכסות אותה, את נכנסת לחופה, איך בוחרים שירים לרגעים כל כך מרגשים? קחו טיפ שיכול לחסוך לכם הרבה זמן והתעסקויות מיותרות: פשוט בחרו שירים שאתם אוהבים! אל תתעסקו באיזה שיר ירגש יותר או פחות, הרגעים האלה כל כך מרגשים בזכות עצמם! השיר שאתם אוהבים רק יוסיף ויתמזג עם הרגעים המושלמים האלה.

5- תסמכו על הלהקה!

הם טובים במה שהם עושים! זאת הרי אחת הסיבות שבחרתם אותם. ככל שתגבילו את הלהקה יותר מבחינה מוזיקלית, תקבלו פחות את מה שכל כך אהבתם והתחברתם. אז נכון, זה מובן שיש שירים שפחות אוהבים וישנם כאלה שיותר, אבל אם הם מתעקשים על שיר שמעיף את הקהל בכל חתונה, תסמכו עליהם, הוא יעיף את הקהל גם בחתונה שלכם.

6– שולחן

הדבר הזה עם 4 רגליים שסביבו בדרך כלל יש כסאות. נכון, יש כאלה שאצלם זה מעלה שאלות ותהיות, למה, בשביל מה, זה עוד הוצאה, וכו' וכו'.. שולחן ללהקה זה החדר אומנים של להקות החתונה. לא תמיד חייב שיהיו עליו את כל המנות שאוכלים האורחים,(רוב הנגנים יסתדרו גם בלי הקרפצ'ו סלק) אבל שולחן מסודר עם שתיה ואוכל, יהפוך את המנוחה של הנגנים (והם חייבים אותה) לכזאת שנותנת להם כוח להמשיך. בכל כך הרבה מובנים, המוסיקה עושה את החתונה, אל תתנו לנגנים בהפסקה שלהם, לעמוד בפינת האולם ולהתייבש.

7- מי מפחד ממוסיקה מהמחשב?

בכל חתונה מגיע השלב שהקהל מתחיל להתעייף בסוף ההרקדה השנייה, מטורפת ככל שתהיה. השעה 12 בלילה, הלהקה נתנה שעה וחצי בראש, אבל אתם רוצים שהחבר'ה ימשיכו לרקוד? תנו להם שעה של מחשב, הקהל יקבל אנרגיות חדשות ודלק לתעופה לפחות לעוד חצי שעה. אתם לא צריכים בשביל זה דיג'יי, פלייליסט טוב יעשה את העבודה!

8 – וודאו עם ההורים שהם בעניין…

אין דבר יותר מבאס מלחכות לשירים שאתם כל כך אוהבים, שמרימים את החברים שלכם באוויר, ואז לגלות שלהורים שלכם זה ממש לא בא בטוב…תאמו איתם מראש מה הולך להיות! הפתעות זה דבר כיף וטוב! לא במקרה הזה.

9 – מה הקשר? איש קשר!

עזבו אתכם מלהתעסק בחתונה עצמה בענייני המוסיקה. בחרו לכם חבר טוב, בן משפחה, או סתם מישהו שאתם סומכים עליו שיהיה איש הקשר שלכם באירוע. תחסכו לכם וללהקה כאב ראש מיותר, בעיקר מחברים שיכורים, שממש אבל ממש רוצים עכשיו את החדש של עדן בן זקן…

10 – תהנו!

בחרתם את הלהקה המושלמת בשבילכם, את השירים שאתם אוהבים, עכשיו הגיע הזמן לשחרר ולהנות! סמכו עליהם שהם יעשו את העבודה. המחמאות שתקבלו עליהם, יישארו אתכם זמן רב ואתם תהיו שמחים כל כך לפגוש אותם בחתונות של החברים שלכם ולדעת, שוב, שבחרתם נכון!

==

אלישיב כהן הוא מנהל להקת החתונות רוח צפונית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו