מנכ"ל חדש למרכז האקדמי לב בירושלים - סרוגים

מנכ"ל חדש למרכז האקדמי לב בירושלים

השבוע, נבחר יוסי זעירא לתפקיד המנכ"ל החדש של המרכז האקדמי לב בירושלים. זעירא שימש ב- 16 השנים האחרונות כמנכ"ל המכללה האקדמית בנתניה, וקודם לכן, כיהן במספר תפקידים בכירים באוניברסיטת בר אילן

author-image
מנכ"ל חדש למרכז האקדמי לב בירושלים

השבוע, נבחר יוסי זעירא לתפקיד המנכ"ל החדש של המרכז האקדמי לב בירושלים, לאחר שמינויו אושר על ידי חבר הנאמנים של המוסד והמועצה להשכלה גבוהה.

זעירא שימש ב- 16 השנים האחרונות כמנכ"ל המכללה האקדמית בנתניה, וקודם לכן, כיהן במספר תפקידים בכירים באוניברסיטת בר אילן, כשהאחרון שבהם היה ראש מינהל הפקולטה למדעי הטבע והמתמטיקה. זעירא,  שייכנס לתפקידו בעוד כשלושה חודשים, יחליף את מר שי גלבוע, אשר מונה לאחרונה לראש מנהל הטכנולוגיות של שירות בתי הסוהר.

מהנהלת המרכז האקדמי לב נמסר: "לאחר בחינת כלל המועמדים שניגשו להתמודד על תפקיד מנכ"ל המרכז, הגענו למסקנה כי מר יוסי זעירא הינו המועמד המתאים להמשיך את מגמת הצמיחה של המוסד והמשך מיצובו בין המוסדות המובילים להשכלה גבוהה במקצועות ההנדסה והטכנולוגיה, בישראל בכלל ובציבור הדתי בפרט. אנו מודים למר שי גלבוע על עבודתו למען המרכז האקדמי לב ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

פרופ' חיים סוקניק, נשיא המרכז האקדמי לב: "שילוב תורה ואקדמיה, מצוינות בתעשייה לצד לימודים איכותיים, מאפיינים את המרכז האקדמי לב ואנו שמחים על הצטרפותו של מר זעירא לשורותינו, אשר אורחות חייו ותפיסת עולמו משלבים בין התחומים. בטוחני כי מר זעירא ימשיך לקדם את המרכז כספינת הדגל של הציבור הדתי בלימודי ההנדסה, הסיעוד והניהול".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו