הרב טאו והרב אבינר בכרוז מחאה נגד 'מצעד התועבה' - סרוגים

הרב טאו והרב אבינר בכרוז מחאה נגד 'מצעד התועבה'

יממה לפני קיום מצעד הגאווה בירושלים, הרב צבי טאו והרב שלמה אבינר מפרסמים כרוז משותף ובו מחאה כואבת על קיומו של 'מצעד התועבה' ברחבי ירושלים. בלעדי לסרוגים

הרב טאו והרב אבינר בכרוז מחאה נגד 'מצעד התועבה'
  הרב צבי טאו (צילום: יח"צ)

יממה לפני קיום מצעד הלהט"ב בירושלים, מפרסמים הרב צבי טאו והרב שלמה אבינר כרוז משותף הביע מחאה כואבת על קיומו של המצעד ברחבי ירושלים.

הכרוז, אשר הגיע לידי 'סרוגים', נכתב תחת הכותרת "לא תביא תועבה אל ביתך".

את הכרוז פותחים הרבנים בפסוק "ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה, תועבה עשו שניהם" (פרשת קדושים כ יג)".

לאחר מכן מבהירים הרבנים את עמדתם האישית הנחרצת נגד קיום המצעד ומגנים בתוקף את קיומו בעיר הקודש. "אנו מוחים על קיום מצעד תועבה בתוך עירינו עיר הקודש ירושלים", כתבו הרבנים.

לדבריהם: "עוד יותר אנו מוחים על חילול השם הנורא שמביאים גם חוטאים מחוץ לארץ להשתתף בתועבה זו בעיר קדשינו. ועוד יותר אנו מוחים על כך שבפעם הראשונה יש תקציב ממשלתי מכספם של יהודים נאמנים, לעידוד תיירות מתועבת זו בליבו של עולם, עיר עוז לנו.

"אוי לנו, כסדום היינו לעמורה דמינו", כתבו הרב אבינר והרב טאו, והוסיפו: "אנו קוראים, מהר תקנו את המעוות אחים יקרים, מהר שובו בני ישראל יקרים, ואז ייקרא לעירנו עיר הצדק וקריה נאמנה. הכותבים בדמע: הרב אבינר והרב טאו".

לכידה

דברי הרב יגאל לוינשטיין בכנס מרכז ליב"ה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
20 תגובות - 17 דיונים מיין לפי
1
אשריכם גדולי ישראל
| 20-07-2016 14:06
חיזקו ואימצו.
2
אהבתי את ה"בלעדי לסרוגים" חחח
מתי | 20-07-2016 14:55
כאילו שיש מישהו שקורא באתר שלכם שלא יודע שזה אתר הבית של הר המור.
3
לא הבנתי
אד | 20-07-2016 15:49
האם מישהו מתכוון לקיים יחסי מין מאחור עם גבר אחר ברחובות ירושלים? התשובה היא שלא, זה גם לא חוקי. אבל רק זה מוגדר בתורה כתועבה, אז איזה תועבה הם מביאים לרחובות ירושלים, לדעת הרבנים? האם המסר של המצעד הוא שהם מקיימים משכב זכר בחדרי חדרים והם גאים בזה, כלומר גאים בתועבה ומעודדים אותה? אם כן, אז מה הלסביות עושות שם. אבל התשובה היא כמובן שלא, המצעד הוא לא קריאה לכל מי שהוא רק חושד שהוא הומו לעבור על איסור משכב זכר. זה פרי דמיונם של הרבנים. עמדת הצועדים זה שזה איננו עניינו של אף אחד מה הם עושים בחדרי חדרים אחד עם השני. אז על מה הם צועדים? פשוט נמאס להם ללכת ברחוב ושהומופובים, חילונים ודתיים, ידמיינו מה הם עושים במיטה, על מנת להעלות בתוכם רגשות גועל, שכן לולא כן לא תהיה להם סיבה לצעוק עליהם ולקלל אותם, שכן הם אינם עושים שום דבר דוחה. יש כמובן מי שמזדעזע לראות שני גברים הולכים יד ביד ברחוב או מתחבקים. אבל גם אלה מבינים שזה איננו מקובל שהם יתקפו אותם על דברים כאלה, אז הם צועקים עליהם שזה לא עניינם מה הם עושים במיטה והם לא צריכים לראות אותם מחזיקים ידיים או מתחבקים וכתוצאה מכך לחשוב עליהם ביחד במיטה. אבל זה כמובן סטייה מינית לדמיין מה אדם עושה בחדרי חדרים כשאתה רואה אותו ברחוב, כדי לעורר בך רגשות שליליים כלפיו. לתת קונוטציה מינית למראה לא בעל אופי מיני, זאת סטייה. לסיום, הסיבה שהצועדים יהיו לבושים באופן לא צנוע, זה לא בגלל עמדותיהם המיוחדות, אלא כי הם חילונים וחילונים מסתובבים בגופייה ומכנסונים בקיץ, נשים וגברים.
תמשיך להתייפייף...
מנחם | 20-07-2016 22:37
כל מי ששם נמצא שם מסיבה מסויימת. זה להתגאות באיסור שהוא תועבה. אין הסבר אחר. אין ולא תהיה אפשרות לתת לגיטימציה לזוג כזה שהולך ככה ברחוב. לתופעה כזאת במציאות. ועוד להביא דבר כזה לרחובות עיר הקודש שלנו?? אף אחד לא מדמיין ולא רוצה לדמיין מה הם עושים. זה תועבה, מתועב, מגעיל.
4
מעניין אם ערוץ 7 פרסם את הודעת הגינוי,
| 20-07-2016 15:50
או שיותר חשוב להם להמשיך להתעלם מהרב אבינר? זו דרכה של תורה?
5
חיה נחום, זה בהחלט אסור ללכת ברחוב..
יניב | 20-07-2016 16:04
ולעשות הפגנה ולהגיד שמותר וצריך לקבל את איסור התורה משמע לצאת נגד תורת ה' ואלה הם הנקראים בתורה המסיתים לדבר עבירה ולכן הדבר אסור בהחלט! וזה עוד מבלי הגועל נפש שהם עושים במצעד.
6
סוף סוף קול מרענן אמיץ ושפוי נג הטרור הלהטב"י
יהודי שפוי | 20-07-2016 16:39
גדלות, בהירות אשרינו
7
מדוע הגדולים החרדיים שותקים? מה זה מוכיח.....
משה | 20-07-2016 17:10
...
ממצעד ההשפלה והטמאה וכו’ המחללים שם שמים
שם | 22-07-2016 0:35
ע"פ תורה ראוי לכל אדם להוקיע את התועבה הזו וחייבים למחות נגד מצעד התועבה נגד כל הבהמות וכלבים ההולכים על 2 רגלים!!! אפילו החילוני ראש עיר י-ם ברקת מוחה נגד אלו טמאים ממשכב זכר... ולאלו שלא מוחים יקויים עליהם הפסוק וְתָקִ֤יא הָאָ֙רֶץ֙ אֶתְכֶ֔ם בְּטַֽמַּאֲכֶ֖ם אֹתָ֑הּ כַּאֲשֶׁ֥ר קָאָ֛ה אֶת-הַגּ֖וֹי אֲשֶׁ֥ר לִפְנֵיכֶֽם: עין שם פירוש אור החיים הקדוש זצ"ל. אלו הנואפים הם קבוצה המורדים בקב"ה, שנפלו ברשת היצר ברשת ה-ס"ם של תאוות משונות ודעות כוזבות וכפירה בד’ בחוצות עיר הקודש "ירושלם" דור המבול - היו חוטאים בפגם הברית, ומחטא של פגם הברית כולם הענישו ד’ בעונש שכמותו היה רק פעם אחת בהסטוריה - מבול של מים. "וַאֲנִי הִנְנִי מֵבִיא אֶת הַמַּבּוּל מַיִם עַל הָאָרֶץ לְשַׁחֵת כָּל בָּשָׂר אֲשֶׁר בּוֹ רוּחַ חַיִּים מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר בָּאָרֶץ יִגְוָע" (בראשית ו, יז) ומי יודע כמה זמן הקב"ה יחכה לאלו לשוב ולהפסיק דרך החיים שלהם לפני שהשם בעצמו יעניש אותם.... גם אנשי דור המבול היו עושים ולא נשלם עוונם, עד ששפכו דם לבטלה על הארץ, ומי המה, הם המשחיתים דרכם על הארץ, משכב זכר (דהיינו שמוציאים זרע לבטלה), וזהו שכתוב רק רע כל היום, כמו אלו ממצעד ההשפלה והטמאה וכו’ המחללים שם שמים. לזכור שבדורות שלפנינו היה ענין הקדושה והצניעות מן הדברים החמור ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! והמצעד עניינו להתגאות בזה שעושים "מעשה מכחול בשפורפרת", מעשה המוגדר על ידי התורה כתועבה ולכן גם המצעד עצמו של הכלבים וחזירים וכו' הוא שלילי. למעשה חובותינו ע"פ תורה להעביר לכולם שזה צו השעה וכולם חייבים לבוא ולמחות ולעצור את החילול השם אך ורק ע"י תפילה וזעקה.
8
איזה טעות
שמואל אלונסו | 20-07-2016 17:20
דבר כזה זה הסתה לכל דבר!!
9
רבני הקו שאלה אליכם..
ראשון | 20-07-2016 17:21
האם זה מצדיק לרצח?
מה הקשר???
| 21-07-2016 0:41
?
10
ראוי לכל אדם להוקיע את התועבה הזו.
דניאל | 20-07-2016 17:32
אני לא מצליח להבין איך יכולה איש/ה היכול לראות מצעד תועבה כזה בירושלים עיר הקודש ולא להזדעזע עד עמקי נשמתו.
11
חיה, מה בדבר מצעד של זכויות האנסים והפדופילים? תומכת?
חיה??? | 20-07-2016 19:12
או רק במצעד שפוגע בקדושת ה', עם וארץ ישראל?
12
לא תשא פנים. לא תחניף.
כל הכבוד | 20-07-2016 19:18
אומץ לב
13
ברוך השם שנשמע ברמה קול התורה!!!!
עמי | 20-07-2016 20:39
ברוך השם שנשמע ברמה קול התורה!!!!
14
יישר כח לבנט ,שחולק על גדולי ישראל הציונים .
חיים | 20-07-2016 21:35
עד מתי נפסח על שתי הסעיפים.אם בנט מבטא דעת תורה נלך אחריו.אוי לאותה בושה.צריך לסתום לרבנים את הפה,אסור להם לפרסם דעת תורה .גדולי החכמים שבתקשורת הם שיאמרו לנו את דבר ה.
15
אשרינו שיש לנו רבנים הנושאים בגאון את קול התורה
אריה | 21-07-2016 1:43
לא תגורו מפני איש
16
ל-7 כי ההתעסקות בנושא היא מבחילה-אם היו מדברים על המשיח
באותו כמות-הוא כבר היה מגיע | 21-07-2016 1:59
אם היינו מדברים על עיניני לשה"ר, אחדות וא"י באותו כמות שבו מדברים על הנושא הטמא בכל התקשורת-כבר היינו נגאלים.
17
אסור להרוג אבל ע"פ תורה חייבים למחות
שם | 21-07-2016 17:34
אסור להרוג אבל ע"פ תורה חייבים למחות נגד התועבה בהמות ההולכים על 2 רגלים!!! אפילו ראש עיר י-ם ברקת מוחה נגד אלו טמאים משכב זכר... לאלו שלא מוחים יקויים עליהם הפסוק וְתָקִ֤יא הָאָ֙רֶץ֙ אֶתְכֶ֔ם בְּטַֽמַּאֲכֶ֖ם אֹתָ֑הּ כַּאֲשֶׁ֥ר קָאָ֛ה אֶת-הַגּ֖וֹי אֲשֶׁ֥ר לִפְנֵיכֶֽם: עין שם פירוש אור החיים הקדוש זצ"ל. אלו קבוצה המורדים בקב"ה, שנפלו ברשת היצר של תאוות ודעות כוזבות וכפירה בד' בחוצות עיר הקודש "ירושלם" דור המבול - היו חוטאים בפגם הברית, ומחטא של פגם הברית כולם הענישו ד' בעונש שכמותו היה רק פעם אחת בהסטוריה - מבול של מים. "וַאֲנִי הִנְנִי מֵבִיא אֶת הַמַּבּוּל מַיִם עַל הָאָרֶץ לְשַׁחֵת כָּל בָּשָׂר אֲשֶׁר בּוֹ רוּחַ חַיִּים מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר בָּאָרֶץ יִגְוָע" (בראשית ו, יז) ומי יודע כמה זמן הקב"ה יחכה לאלו לשוב ולהפסיק דרך החיים שלהם לפני שהשם בעצמו יעניש אותם.... גם אנשי דור המבול היו עושים ולא נשלם עוונם, עד ששפכו דם לבטלה על הארץ, ומי המה, הם המשחיתים דרכם על הארץ, משכב זכר (דהיינו שמוציאים זרע לבטלה), וזהו שכתוב רק רע כל היום, כמו אלו ממצעד ההשפלה והטמאה וכו' חחללים שם שמים. למעשה מבקשים ע"פ תורה להעביר לכולם שזה צו השעה וכולם לבוא ולמחות ולעצור את החילול השם אך ורק ע"י תפילה וזעקה.