הח"כים הגישו את החוק לסיפוח מעלה אדומים - סרוגים

הח"כים הגישו את החוק לסיפוח מעלה אדומים

יש יוזמה מימין. עשרות ח"כים מהקואליציה חתמו על הצעת החוק להחלת הריבונות על מעלה אדומים, שהוגשה ליו"ר הכנסת במעמד חברי ועדת השרים לחקיקה

author-image
הח"כים הגישו את החוק לסיפוח מעלה אדומים
  הימין יוזם. סיפוח מעלה אדומים (מירי צחי)

הקמפיין להחלת הריבונות על מעלה אדומים – אותו מובילה שדולת ארץ ישראל בראשות ח״כ יואב קיש ובצלאל סמוטריץ עובר היום (ב') לפסים מעשיים עם הגשת החוק בכנסת להחלת הריבונות.

בכנס מיוחד שהתקיים בכנסת במעמד ראשי השדולה, יו״ר הכנסת ח״כ יולי אדלשטיין, השרים יריב לוין ואיילת שקד, ראש העיר בני כשריאל, יו״ר מועצת יש״ע אבי רואה, יו״ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, חברי כנסת ואישי ציבור, הוגש החוק ליו״ר הכנסת לקראת הנחתו על שולחן ועדת השרים לחקיקה בהמשך.

על החוק הקובע כי ״המשפט, השיפוט והמנהל של המדינה יחולו בשטח מעלה אדומים״ חתומים כיוזמים מלבד ראשי השדולה, גם ראשי סיעות הקואליציה: ח״כ דוד ביטן (ליכוד), ח״כ יואב בן צור (ש״ס), ח״כ רועי פולקמן (כולנו), ח״כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו) וח״כ שולי מועלם (הבית היהודי) ולצידם חברי הכנסת יצחק וקנין, עודד פורר ואלי כהן.

ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל: כבר 18 שנה לא בנינו בעיר

(צילום: ערוץ הכנסת)

WhatsApp-Image-20160718 (4)

חותמים על הצעת החוק (מירי צחי)

במהלך הכנס הוסיפו השרים וחברי הכנסת את חתימתם על מגילת הריבונות והתחייבו: ״אנו מכריזים בזאת על תמיכתנו בתכנית "מעלה אדומים ישראלית", על הזדהותנו עם הקריאה "הגיע זמן ריבונות", ועל מחויבותנו לפעול למימוש התכנית להחלת הריבונות הישראלית על מעלה אדומים, כי זה הצעד הישראלי הנכון והמתבקש.״

WhatsApp-Image-20160718 (6)

הצעת החוק מוגשת ליו"ר הכנסת (מירי צחי)

WhatsApp-Image-20160718 (5)

השרים חותמים על האמנה

שרת המשפטים איילת שקד אמרה: "לא צריך להיות הבדל בין תל אביב לירושלים. אני מאוד מקווה שנגיע לרגע שנוכל להחיל ריבונות. כולם חושבים שזה נכון וראוי. זה נושא שצריך להיות על השולחן וצריך להיות בדיון ציבורי. גם כלפי אזרחי ישראל וגם כלפי העולם, צריך להבהיר שצריך לפתח את מעלה אדומים. הקואליציה כולה רתומה לפתח את ההתיישבות ביו"ש ואנחנו מנסים לעשות את המקסימום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כשעושים משהו טוב צריכים להיות
| 19-07-2016 16:48
תמימים והקב"ה עושה את השאר לטובה.בן אדם לא יכול לשלוט על הכל העולם לא בידיים של האדם לכן הוא צריך רק לעשות טוב וההשלכות בטוח יהיו טובות.