חדשות

"חוצפה": אמסלם פוצץ דיון אחרי 2 דקות • צפו

יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, ח"כ דוד אמסלם, נעל את דיון הוועדה מיד עם תחילתו כשגילה שנציגי משרד האוצר ומשרד הפנים לא הגיעו: "חוצפה ועזות מצח, פונה בנושא ליו"ר הכנסת".

()mhkuo nxl()

יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, ח"כ דוד אמסלם (הליכוד), נעל את דיון הוועדה מיד עם תחילתו כשגילה שנציגי משרד האוצר ומשרד הפנים לא הגיעו: "חוצפה ועזות מצח, פונה בנושא ליו"ר הכנסת".

הדיון, שאמור היה לעסוק בשיטת חישוב אחידה לארנונה ברשויות המקומיות, יתקיים שוב במועד אחר: "אני נועל את הישיבה ונקבע דיון חדש, אליו אני דורש שיגיעו מנכ"ל המשרד ויו"ר אגף התקציבים באוצר".

(צילום: ערוץ הכנסת)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו