תכנית בנט למלחמה ב"טרור הויראלי" - סרוגים

תכנית בנט למלחמה ב"טרור הויראלי"

בישיבת הקבינט הערב, רוצה נתניהו לאשר 42 דירות בקרית ארבע. יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הציע תכנית בטחונית לחיסול גל הטרור הויראלי, כולל מלחמה בפייסבוק הפלסטיני

author-image
תכנית בנט למלחמה ב"טרור הויראלי"
  מלחמה בטרור הויראלי. בנט (יונתן זינדל/פלאש90)

גל הפיגועים בשבוע החולף בו נרצחו שני ישראלים ונפצעו עוד כעשרה, הביא לישיבת קבינט הלילה בשעה 22:00.

ראש הממשלה נתניהו ביקש לאשר בניית 42 יחידות דיור בקרית ארבע (שלושה בניינים), בסמוך לביתה של הלל אריאל הי"ד. אלא שבקרית ארבע טוענים שמדובר באחיזת עיניים: מ"מ וסגן ראש המועצה הגיב על התוכנית "מדובר בבלוף והונאת הציבור; המדובר ביחידות שכבר הוכשרו והטרקטורים כבר עובדים בשטח כבר חודשים. כרגיל- מיחזור מכרזים. אין משהו אמיתי. עוד ספין מבית היוצר של נתניהו".

בנוסף מתכננים בממשלה להטיל כתר על אזור חברון, לבטל את היתרי עבודה לכפר בני נעים, כ-2800 אישורים ולהקים בית קברות לגופות מחבלים. אתמול גם הורה רה״מ נתניהו להגדיל את סכום הכסף שיקוזז מכספי המיסים של הפלסטינים.

ביום שישי, מעט לפני כניסת שבת, הציג יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט את תכניתו לבלימת מה שהוא מכנה גל ״הטרור הויראלי״.

בנט דורש מעשים מול האוכלוסיה הערבית, כולל טיפול ברשתות החברתיות שמעבירות את המסירים המסיתים ומעודדי הטרור.

"טרור ויראלי לא יכול להיעצר בעזרת סגר. שום מחסום לא יעצור מפגעים שרואים שמשפחת הרוצח אינה משלמת מחיר" אומר בנט, "אנחנו לא יכולים שוב להסתפק בהטלת סגרים או בעצירת כספים לרשות תוך שהמשפחות ממשיכות לקבל את התשלום. ללא פעולה מיוחדת המשפחה של רוצח הלל אריאל תקבל קיצבה כבר בראשון לחודש אוגוסט. מדובר בפיגועים שבהם שולט אלמנט חיקוי שמגיע דרך הרשתות החברתיות.  זהו ״טרור ויראלי״ מסוג חדש, ורק פגיעה מיידית בסביבת המפגע, הכוללת גירוש המשפחה (בתוך יו״ש), הריסת ביתה ובניה מסיבית תביא לעצירת החיקוי הבא – המפגע הבא.

עיקרי תוכנית בנט לעצירת הטרור הויראלי:

  • מעצר וכלא למשפחה או גירוש (על בסיס התבטאויות האם והאחות של הרוצח). השרה שקד כבר פועלת לקידום העניין.
  • להרוס מיד את כל אלפי המבנים הבלתי חוקיים המאושרים להריסה ביוש (בב״חים)
  • להטיל עוצר מוחלט על הכפר וסביבתו.
  • לכבות את הפייסבוק האינטרנט ו3G בכל מרחב הר חברון. כפעולה מניעתית, לא כענישה. הפייסבוק הוא כלי ההסתה המרכזי בגל הטרור הויראלי.
  • לעצור את כל פעילי חמאס ביוש כמו שבוצע בשובו אחים.
  • למנוע העברת כספים למשפחות רוצחים, בתוקף מיידי.
  • לעצור מחדש את משוחררי שליט שעברו עבירות בשנתיים האחרונות (כפי שנעשה ב״שובו אחים״)
  • לחדש פעילות צבאית מלאה של צה״ל בשטחי A ו-B.
  • לבנות 2 שכונות בקריית ארבע סמוכים לבית משפחת אריאל
  • מיני ״חומת מגן״ על אזור הר חברון כולל עצירת התנועה פלסטינית על כביש 60.

כאמור, הערב בשעה 22:00 מתכנס הקבינט, איתמר בן גביר  מראשי עוצמה תושב חברון נתן עצות אחרות לממשלה: "ממשלת ישראל חושבת שאפשר לקנות אותנו בפיצוחים לשבת. דם של ילדה יהודיה שווה יותר מ 42 יחידות דיור.אנו דורשים:  חזרת הסיכולים הממוקדים במיוחד כלפי עשרות טרוריסטים בחברון, גירוש 20 דרשני חמאס שמסיתים במסגדים באין מפריע  וצה"ל לא מעז לעצור אותם,  פתיחת הר הבית לתפילת יהודים ושינוי נוהלי פתיחה באש וחלוקת נשק לכל תושבי קרית  ארבע – חברון כולל אלו שנשללו מהם הרישיונות אחרת ביבי וליברמן לא יוכלו לרחוץ בניקיון כפיהם."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בבקשה להתחיל לעשות רצון הד'
| 02-07-2016 22:14
את התשלומים לנפגעי טרור הפלאסטינים צריכים לשלם. בעזה פגעו במחרטה אחת.למה רק אחת.סחבת יש בכל דבר.גם בנפשות? יתגדל ויתקדש שמי רבא. יש מצווה לעמול בתורה.כלומר: כל השבוע להתכונן לשבת ולקנות את כל המעדנים והבישולים לשבת.בשבת חייבים לטעום מכל מה שקנו והכינו לשבת.זה נקרא לעמול בתורה.
2
בדיחה יפה בנט, ומה ברצינות?
מיקי | 02-07-2016 23:07
ראינו את חברך ליברמן שהיטיב לדבר באופוזיציה ופתאום כשהוא שר ביטחון אין הבדל בינו לבין בוגי. אז תגיד בנט, ברצינות, אילו היית שר ביטחון, מה היית באמת עושה?