אדם נרצח לעיני משפחתו בפיגוע ירי בהר חברון - סרוגים

אדם נרצח לעיני משפחתו בפיגוע ירי בהר חברון

מכונית ובה ארבעה בני משפחה אחת התהפכה לאחר שמחבלים פתחו עליה באש בין בית חגי לעתניאל. גבר כבן 40 נהרג, אישה כבת 40 נפצעה קשה ושני ילדים נפצעו באורח בינוני וקל

אדם נרצח לעיני משפחתו בפיגוע ירי בהר חברון
  (דוברות כב"ה יו"ש תחנה אזורית יהודה)

אדם כבן 30 נרצח לפני זמן קצר (שישי) בסמוך לישוב אדוריים שבדרום הר חברון לאחר שמחבל פתח בירי לעבר מכונית בה הוא נסע.

מפרטים ראשונים העולים מהשטח במקום שני פצועים באורח קשה. על פי ההערכות, הירי בוצע לעבר שני כלי רכב ישראלים וכתוצאה מהירי אחד מהם התהפך.

הפיגוע היה בכביש 60 מדרום לפנייה לכיוון נגוהות, מתחת למוצב הפלוגתי. הפצועים, תושבי אחד היישובים ביהודה ושומרון, פונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. האישה שנפצעה קשה פונתה מורדמת מונשמת, והנער סובל מפגיעה בבטנו. הפעוט נפצע כאמור באורח קל. צה"ל פתח בסריקות באזור הפיגוע.

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר בוצע פיגוע ירי לעבר רכב על ציר 60 סמוך לאל פוואר, אשר גרם להתפכות הרכב בו נסעו ארבעה בני משפחה. כתוצאה מהירי נהרג אחד מיושבי הרכב. שלושת הנוספים נפצעו ומפונים כעת לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. כוחות צה"ל מבצעים כעת חסמים וסריקות נרחבות באזור במטרה להגיע למבצעי הירי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
צריך לנייד אותם בנגמשים
| 01-07-2016 15:54
אין ברירה3
2
לכסח את הערבים שיפחדו כבר לבנתיים אנחנו כמו כבשים
| 01-07-2016 16:04
3
נתניהו פחדן מוג לב
רמץ | 01-07-2016 16:13
נתניהו, כולם נזהרים בכבודך באופן מעושה ומפחדים לומר שאתה פחדן מוג לב. שרשרת הפיגועים האחרונה היתה מניעה ראש ממשלה רציני לתת הוראות לבנות יישוב חדש על כול פיגוע ולפתוח בהליך של סיפוח של שטח C ובקעת הירדן. לצערנו אתה פחדן מוג לב שמתנהג בהססנות וללא שום מנהיגות וחוסר ההחלטיות שלך גובה קרבנות בנפש של ילדים ונשים וגברים ודמם על ידיך כיון שהפתרון מצוי בידך ואינך מעיז. זו תהיה הפעם האחרונה שיבחרו בך, זה בטוח.
4
נזכור ולא נשכח שכל הפיגועים בגלל "חידוש גזירת גיוס" השמ
גדול המחטיאו יותר מן ההורגו | 01-07-2016 16:24
נזכור ולא נשכח שכל הפיגועים בגלל "חידוש גזירת גיוס" השמד והניאוף על בני ישיבה..... !!!!!!! הטרור לא מפסיק. לא נשאר אלא לחזור בתשובה שלימה, לפני הקב"ה אי אפשר לסמוך על המדינה הכופרת בשם ית', המגעילה שיש לנו, ולא על הבטחון המסריח. אין לנו ברירה אחרת, צריך לחזור בתשובה מהר!! כל הצרות בגלל החכים המסיונרים הם פשוט שודדים, רוצחים, ערב רב, משכילים, מפלג בני ברק ימ"ח, אלו לא יזכו לקבל פני משיח צדקינו, אלו עמליקים גמורים, מחללי שם שמים ברבים, גדול המחטיאו יותר מן ההורגו , למה הם לא מבטלים חידוש גזירת גיוס השמד והזימה???????? על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים, על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים, על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים.
5
חייל
| 02-07-2016 22:09
לשחרר את החייל אליאור אזריה מייד..