נתניהו בביקור ניחומים בקרית ארבע: "הם לא יוציאו אותנו מכאן"

נתניהו בביקור ניחומים בקרית ארבע: "הם לא יוציאו אותנו מכאן"

ראש הממשלה הגיע לראשונה בעשור האחרון לקרית ארבע, לשם ניחום אבלים בבית משפחת הלל אריאל הי"ד: "התרשמתי מהמשפחה המופלאה הזאת, הם לא ישברו את רוחה וגם לא את רוחנו. אנחנו נעמיק שורשים"

נתניהו בשבעה של הלל: הם לא יוציאו אותנו מכאן
  נחזק את הישוב. נתניהו וליברמן בבית אריאל (עמוס בן גרשום, לע"ם)

רצח הלל אריאל הי"ד. ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך הבוקר ביקור תנחומים בבית משפחתה של הלל יפה אריאל הי"ד, יחד עם שר הביטחון אביגדור ליברמן ושר החקלאות אורי אריאל.

זהו ביקור ראשון של ראש ממשלה בעשור האחרון לפחות, אם לא יותר ונעשה רק בעקבות הפיגוע הרצחני אתמול. נתניהו שוחח עם ההורים ובני המשפחה ואמר להם "אנחנו נחזק פה. חוץ מהלחימה, נחזק. אשב עם שר הביטחון ונחליט כיצד לחזק את הישוב."

נתניהו בבית משפחת אריאל

(צילום: לע"ם)

WhatsApp-Image-20160701

נחזק את הישוב. נתניהו בבית אריאל (עמוס בן גרשום, לע"ם)

"בתום הביקור אמר רה"מ נתניהו: "לראות את החדר של הלל, לראות את כתמי הדם שם ליד מיטתה וספרים ובגדים של ילדה קטנה, זה מזעזע.

וזה מזכיר לנו שוב מול מי ומול מה אנחנו עומדים. הם רוצים לעקור נטוע ואנחנו נעמיק את השורשים. הם לא יוציאו אותנו מכאן. התרשמתי מהמשפחה המופלאה הזאת, הם לא ישברו את רוחה וגם לא את רוחנו. אנחנו נעמיק שורשים".

ביחד ננצח

השר אורי אריאל אמר בתום הביקור: "אני מודה לראש הממשלה על שהגיע לפה לנחם את האבלים, את משפחת אריאל בקריית ארבע. ההורים נחושים להמשיך לבנות ולהיבנות פה באזור יחד עם ראש הממשלה שיחליט את הדברים שצריך לקבל גם בצד הביטחוני, גם בצד ההתיישבותי. ואנחנו ממשיכים בדרך הארוכה של עם ישראל. ביחד ננצח".

WhatsApp-Image-20160701 (2)

ח"כ איציק שמולי ממפלגת המחנה הציוני, הגיע גם הוא הבוקר לניחום אבלים ואמר שם: "הדעת אינה יכולה לקבל מעשה נפשע ומזעזע כל כך של רצח נערה תמימה במיטתה. עם ישראל כולו מחבק את המשפחה בכאבה."

WhatsApp-Image-20160701 (3)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
למה נתנו לו רשות לבוא הוא הרוצח הראשי
ח | 01-07-2016 15:47
הוא אשם יותר מכולם
2
נזכור ולא נשכח שכל הפיגועים בגלל "חידוש גזירת גיוס" השמ
| 01-07-2016 16:24
נזכור ולא נשכח שכל הפיגועים בגלל "חידוש גזירת גיוס" השמד והניאוף על בני ישיבה..... !!!!!!! הטרור לא מפסיק. לא נשאר אלא לחזור בתשובה שלימה, לפני הקב"ה אי אפשר לסמוך על המדינה הכופרת בשם ית', המגעילה שיש לנו, ולא על הבטחון המסריח. אין לנו ברירה אחרת, צריך לחזור בתשובה מהר!! כל הצרות בגלל החכים המסיונרים הם פשוט שודדים, רוצחים, ערב רב, משכילים, מפלג בני ברק ימ"ח, אלו לא יזכו לקבל פני משיח צדקינו, אלו עמליקים גמורים, מחללי שם שמים ברבים, גדול המחטיאו יותר מן ההורגו , למה הם לא מבטלים חידוש גזירת גיוס השמד והזימה???????? על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים, על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים, על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים.