'זה לא בשבילי': הלם בארגנטינה מהודעת מסי - סרוגים

'זה לא בשבילי': הלם בארגנטינה מהודעת מסי

ליאונל מסי הודיע הלילה על פרישה ממשחקי הנבחרת לאחר עוד הספד בגמר עם נבחרתו. "קיבלתי את ההחלטה הזו לא רק עבורי, אלא גם עבור אנשים רבים שרוצים שאפרוש"

author-image
'זה לא בשבילי': הלם בארגנטינה מהודעת מסי
  (צילום: Noam Moskowitz / POOL/FLASH90)

ליאונל מסי, הכדורגלן הארגנטינאי ששוב נכשל במשחק הגמר עם נבחרתו, הודיע הלילה (בין ראשון לשני) על פרישה מהנבחרת, אחרי הפסד שלישי עם ארגנטינה בגמר. מסי מסיים את הקריירה שלו במדי הנבחרת הלאומית בלי תואר באמתחתו ועם שלושה הפסדים במשחקי הגמר.

כששני הפסדים במשחקי גמר באמתחתו עלה הלילה מסי עם נבחרתו למשחק מול צ'ילה על גביע הקופה אמריקה. כמו בפעמים קודמות גם הלילה עיני כולם היו נשואות לעברו של "הפרעוש" שהאמין שהפעם זה לא יברח לו בין הידיים.

אלא שדו קרב פנדלים אכזרי, שהסתיים בתוצאה 4-2 לטובת הצ'יליאנים, כאשר מסי בעצמו מחטיא את אחד הפנדלים, גרם למסי למרר בבכי עם שקנים נוספים מהנבחרת.

"החלטתי לסיים את דרכי בנבחרת", הודיע מסי עם דמעות בעיניים בסיום המשחק. "עשיתי הכול, נתתי את כל כולי. זה כואב לי מאוד, אבל ניסיתי הכול. זה כנראה לא בשבילי. קיבלתי את ההחלטה הזו לא רק עבורי, אלא גם עבור אנשים רבים שרוצים שאפרוש".

בארגנטינה הגיבו בהלם מוחלט להפסד. "זה משחק שבאמת צריך לבכות ממנו", נכתב ב'אולה'. "שוב בפנדלים, שוב מסי מאכזב ברגע האמת, שוב ארגנטינה בלי תואר". ב'קלרין' נכתב ש"הגמר הכי טוב בקריירה של מסי הוא גם הגמר הכי גרוע. ליאו היה טוב מאוד, אבל זה בהחלט הצער הכי גדול בקריירה שלו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
מוסר ההשכל..
יניב | 27-06-2016 13:37
כל הגויים חיים על תאוות רגעיות וגאווה. אפשר לחשוב מה זה כדורגל. רצים אחרי כדור וכל המדינה שלהם עומדת על זה.
עם כל זה עדיף שכל העולם ירדוף
| 27-06-2016 16:35
אחר כדור ולא יהיו טרוריסטים.