גואטה לנתניהו: "בושה, איך לא רעדו לך הידיים?" - סרוגים

גואטה לנתניהו: "בושה, איך לא רעדו לך הידיים?"

חבר הכנסת יגאל גואטה יוצא במתקפה חריפה על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעקבות מינויו של רן ברץ ליועצו בתחום ההסברה: "איך לא רעדו לך הידיים"

author-image
גואטה לנתניהו: "בושה, איך לא רעדו לך הידיים?"
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

אחרי שאמש (שלישי) הגיעה פרשת רמי סדן לסיומה עם החלטת בג"צ שאין להקפיא את מינויו של סדן ליו"ר דירקטוריון חדשות 10, במפלגת ש"ס ממשיכים הלאה אל המאבק הבא ותוקפים בחריפות חסרת תקדים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעקבות מיניו של רן ברץ ליועץ בתחום ההסברה.

מי שהחל את המתקפה על נתניהו הוא חבר הכנסת יגאל גואטה שכתב: "מר נתניהו, אפשר לרמוס חלק מהאנשים כל הזמן, אפשר לזלזל בכולם חלק מהזמן, אי אפשר לרמוס ולזלזל בכולם כל הזמן, על אף שאנו סולדים מדרך זו. בוודאי לא לעשות זאת למפלגה אחראית ונאמנה כמו ש"ס.".

"כעת הלכת צעד אחד יותר מדי", תקף גואטה בחריפות, "זה כבר לא רמי סדן ולא לסדר תפקידים בתאגיד השידור הציבורי, וזה גם לא הגיבוי המופרז שאתה נותן לדרישותיהם של הרפורמים על מנת לכסות על יחסיך העכורים שהצלחת בכישרון רב לבנות עם הממשל בארה"ב, זה כבודו של מרן, פאר הדור הרב עובדיה יוסף זצ"ל".

"איך לא רעדו לך הידיים כשמינית אדם שדיבר על מרן בצורה מחפירה שכזו? בושה וכלימה. כל מילותיך היפות על הערכתך למרן הן שקר וכזב, תעתועי מילים שלא עולים בקנה אחד עם מעשיך, כהרגלך בקודש".

"כנראה שכשמרן אמר עליך 'עיזה עיוורת שכולם הולכים אחריה' הוא ניסה ללמד עליך זכות שאתה לא רואה לאן אתה הולך. לאן אתה רוצה להגיע? רמיסת כבודו של מרן וכבודם של מיליון האנשים שליוו אותו למנוחת עולמים לא יסולח לך, וכל אשר תעשה לא יצלח. היום החלה הספירה לאחור. תתעורר".

כזכור לפני כשבעה חודשים החליט נתניהו למנות את דר' רן ברץ לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי, במקומו של לירן דן. מספר שעות לאחר ההודעה על המינוי חשף כתב חדשות, עמית סגל, מאמר שכתב ברץ על נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ובו הוא לועג לריבלין ואף מכנה אותו "דמות שולית".

בעקבות חשיפתו של סגל הקפיא נתניהו את המינוי של ברץ למשך מספר חודשים עד אתמול כאשר החליט למנותו ליועצו בתחום ההסברה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
גוואטה קבל סימון ,תתחיל לארוז
נוחי | 22-06-2016 9:41
2
יבוא היום שכל הנוכלים והגנבים יחזרו להיות
tuphr | 22-06-2016 9:58
יחזרו להיות המזרחיים המסכנים והמקופחים שמרשים לעצמם לעשות הכל על טהרת הקיפוח. כל מי שמצביע ש"ס, מצביע לפרזיטיות, בדלנות ואפלייה. העוני הוא נחלתם.
3
מדוע אתר "סרוגים" מסנן ?
zw | 22-06-2016 11:42
נראה לי שאת האתר הזה מנהל ש"סניק כי כל פעם שיש לי ביקורת נוקבת על התנועה המחליאה הזו פשוט מסננים !!
4
אחרי ששמעתי את גואטה
מישהו | 22-06-2016 12:02
אני מתחיל להשתכנע שאכן המזרחים נחותים ביכולות. עובדה שבחרו בגאון כמוהו ליצגם. אגב, כמה ממקבלי פרס הנובל היהודים הם מזרחים?
5
רן ברץ צדק
zw | 22-06-2016 15:05
אכן גם לדעתי "מרן" גרם לנזקים חמורים לחברה בישראל ובייחוד לספרדים והמזרחיים . גרם להם לחזור אחורה בזמן כך שהפערים אל מול האשכנזים רק העמיק . נתן שליטה לחבורת פושעים כגון מכלוף ד-רע-י ולחבורת חכמי כלם לפסוק הלכות. כמו כן גרם נזקים להצתיישבות ולמדינה ספרדי גאה שמתעב את התנועה הגזענית כיום בישראל