כבוד למגזר: המורה של המדינה - בוגרת מכללת תלפיות

כבוד למגזר: המורה של המדינה - בוגרת מכללת תלפיות

מכללת תלפיות חגגה השבוע את זכייתה של שני מיכל אורן, בוגרת המכללה בתואר ''המורה של המדינה'' ואת טקס חלוקת התארים המסורתי. אורן הודתה לראשי המכללה ואמרה :''החלום שלי הוא שאצליח לגעת בכל ילד, ושאפתח את היכולות של התלמידים שלי''

כבוד: המורה של המדינה - בוגרת מכללת תלפיות
  שני אורן בטקס קבלת פרס המורה של המדינה (צילום: אודליה ארביב)

גאווה גדולה למכללה לחינוך בתלפיות בחולון עם זכייתה של בוגרת המכללה, שני מיכל אורן בתואר "המורה של המדינה". בטקס חגיגי במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין ושר החינוך נפתלי בנט קיבלה אורן את התואר היוקרתי.

אורן, מחנכת כיתה א' בבית הספר היסודי מורשת נריה בגבעת שמואל ציינה כי מה שהפך אותה בעיניה למורה טובה היה החיבור לילדים לצד היכולת לחולל שינוי וכי חלומה הוא "לגעת בכל ילד ולפתח את יכולותיו".אורן הודתה לראשי מכללת תלפיות והוסיפה:"מכללת תלפיות היא הבית החינוכי בו קיבלתי את הכלים לגעת בכל ילד."

פרט פיקנטי במיוחד הינו החיבור של אורן למכללת תלפיות. מעבר לעובדה שאורן למדה במכללה וקיבלה שם את הכלים המקצועיים להצלחתה אורן הינה גם כלתו של מנכ"ל המכללה, רו"ח קותי אורן שכמובן היה ראשון המברכים לרגל הזכייה.

מנכל מכללת תלפיות קותי אורן וכלתו שני מיכל אורן המורה של המדינה צילום אודליה ארביב

מנכל מכללת תלפיות קותי אורן וכלתו שני מיכל אורן המורה של המדינה (אודליה ארביב)

אורן זכתה לברכות מצד ראשי מכללת תלפיות וראש מכללת תלפיות, בני בהגון אמר:"שני היא סמל לחינוך למצוינות לצד החינוך לציונות בו אנו דוגלים במכללה ואני גאה בבוגרות המכללה ובראשם בשני על יישומו הלכה למעשה של המוטו שהוביל את שני להצלחה בתפקידה כמורה ומחנכת "הנגיעה בכל ילד".

בתוך כך התקיים במכללה טקס חלוקת תארים לבוגרות המכללה. מאות בוגרות מכללת תלפיות לחינוך ועשרות הורים וקרובי משפחה נרגשים התכנסו בקמפוס המכללה לרגל טקס חלוקת התארים לבוגרות המכללה.

את הטקס הנחה דן כנר והוא התקיים במעמד ד"ר דניאל ורמוס –יו"ר העמותה, פרופסור נחום רקובר-חתן פרס ישראל ונשיא המכללה, בני בהגון –ראש המכללה, קותי אורן-מנכ"ל המכללה, רב המכללה הרב קלמן בר ומר יעקב סולר.

סגן שר הביטחון בטקס חלוקת תארים במכללת תלפיות.(באדיבות דוברות המכללה)

האורח המרכזי באירוע היה סגן שר הביטחון, ח"כ הרב אלי בן דהן שדיבר על חשיבות תפקידן של הבוגרות כמי שמבצעות ומחנכות את דור העתיד של העם היהודי.

"כל אחת ואחת מכן, שמסיימת כאן היום את לימודיה, היא שליחה שעוסקת, ואני אומר לכן זאת כאב לתשעה ילדים, במלאכה החשובה והמורכבת ביותר שיש לנו – חינוך ילדינו" אמר הרב בן דהן.

ראש המכללה, בני בהגון דיבר על המוטו שמובילה המכללה וציטט מדבריו של א.ד. גורדון:"החינוך הוא הדרך-האדם הוא המטרה".

בהגון הוסיף כי הוא גאה בבוגרות וכי מורה וגננת טובה: ‘חייבת להפנות תשומת לב אישית לכל ילד וילד, לראות את המיוחד שבכל אחד מהם בצד המשותף ולמצוא את הדרך לליבו".

ראשי מכללת תלפיות בטקס חלוקת התארים. (דוברות מכללת תלפיות)

 לאתר מכללת תלפיות

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זוכת המורה של המדינה תשע"ג - יפה הלוי בת ים
אביגיל | 27-06-2016 21:16
להזכירכם , המורה יפה הלוי היא המורה הראשונה ממכללת תלפיות שזכתה בתואר המורה של המדינה בשנה"ל תשע"ג. מגיע לה כל הכבוד. כרגע היא מנהלת בחט"ב המר בבת-ים