סערה ברשת בעקבות סרטון הרמדאן של דו"צ - סרוגים

סערה ברשת בעקבות סרטון הרמדאן של דו"צ

רס"ן אביחי אדרעי, דובר צה"ל בערבית, פרסם סרטון בו הוא מתועד כשהוא אוכל את ארוחת שבירת צום הרמדאן יחד עם חיילים מוסלמים בצה"ל ועורר סערה ברשת החברתית אפילו במצרים

author-image
סערה ברשת בעקבות סרטון הרמדאן של דו"צ
  אדרעי עם החיילים (מתוך ynet)

רס"ן אביחי אדרעי, דובר צה"ל בערבית, פרסם סרטון בו הוא מתועד כשהוא אוכל את ארוחת שבירת צום הרמדאן יחד עם חיילים מוסלמים בצה"ל ועורר סערה ברשת החברתית.

כאמור, אדרעי, שחשבונותיו ברשתות החברתיות פופולריים מאוד בעולם הערבי, הקליט סרטון לרגל הרמדאן שבמהלכו הוא אוכל את ארוחת שבירת הצום יחד עם חיילים ערבים מוסלמים בצה"ל, שמשתפים אותו בחוויות שלהם מהחודש הקדוש לבני דתם. לבסוף, הוא כמובן מברך אותם בברכת הרמדאן המסורתית. בתוך יממה, אותו סרטון זכה למאות אלפי צפיות, וכצפוי התגובות לא אחידות והיו לא מעט שהשתלחו בסרטון ובאדרעי עצמו ואפילו בקללות.

אך כאמור מלבד אלה שבחרו להשתלח ולתקוף את אדרעי היו גם תגובות אוהדות ששיבחו את אדרעי על היוזמה: "וואלה אתה עצום, אביחי", כתב אחד הגולשים שפרגן לו, והוסיף: "אני מייחל להזמין אותך לארוחת שבירת צום עיראקית וממתקים עיראקיים טריים. מגיע לך כל טוב, אחי".

גולש בשם מוחמד תקי כתב: "תודה על הברכה. הלוואי שאנחנו נאכל יחד ארוחת שבירת צום באל-אקצה".

על פי הדיווח באתר ynet, הסרטון של אדרעי יצא מגבולות המדינה ועורר סערה גם במצרים כאשר רבים שם ראו בו סוג של התגרות. "אדרעי מתגרה במצרים וחוגג את הרמדאן והרקע הוא הפירמידה", נכתב בכותרת של העיתון "אל-יום א-סאבע". במקביל, ברשתות החברתיות נפוץ חיקוי לברכה של אדרעי, שכבר זכה בעבר לחיקויים. מי שהגיבה בתקיפות הייתה השדרנית הלבנונית ברשת "אל-ג'זירה" הקטארית, ראדה עוויס, הידועה בעמדותיה האנטי-ישראליות. היא פתחה האשטאג (תגית) עם קללה עסיסית נגד "אביחי הכובש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
פשוט בוגדים
| 15-06-2016 15:03
הם הולכים לאכול איתם בזמן שהם טובחים בנו פשוט ביזיון צריך לפטר את כל הדרג הבכיר בצה״ל, לעשות Reset
2
כל הכבוד
| 15-06-2016 17:18
כל הכבוד לחיילי צה"ל המוסלמים. עלו והצליחו. רמדאן כרים.