בקואליציה מקדמים חוק לסיפוח מעלה אדומים - סרוגים

בקואליציה מקדמים חוק לסיפוח מעלה אדומים

שדולת ארץ ישראל בכנסת מאתגרת את ליברמן ומובילה חוק לסיפוח מעלה אדומים. קיש וסמוטריץ': "הממשלה תממש את רצון העם ותחיל את הריבונות במעלה אדומים"

author-image
בקואליציה מקדמים חוק לסיפוח מעלה אדומים
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ביום השבעת שר הבטחון אביגדור ליברמן לתפקידו, מציבה לו שדולת ארץ ישראל בכנסת אתגר לא קטן.

בסקר מיוחד שנערך על ידי מכון "מדגם" בהנהלת מנו גבע וד"ר מינה צמח עבור השדולה עולה תמונה ברורה כי רוב גדול מאוד בציבור הישראלי מימין ומשמאל תומך בהחלת הריבונות הישראלית בעיר מעלה אדומים.

מממצאי הסקר עולה כי כ 78% מהאוכלוסייה היהודית משוכנעים כי על ישראל להחיל את ריבונותה במעלה אדומים גם ללא הסכם עם הפלשתינים – כפי שהחילה בחוק את ריבונותה על רמת הגולן. יותר מ 70% מהנשאלים סבורים כי יש להחיל את הריבונות במעלה אדומים גם אם ישראל תאלץ לשלם מחיר מדיני משמעותי ותספוג תגובה בינלאומית חריפה.

כ88% מהאוכלוסייה היהודית בישראל מסכימים כי לתושבי מעלה אדומים מגיעות אותן זכויות שיש לכל אזרח אחר במדינת ישראל ולכן יש להחיל במעלה אדומים את החוק הישראלי במלואו

כפי שפורסם בסרוגים, ליברמן פתח אתמול את כהונתו באישרור רעיון 'שתי המדינות' של נתניהו ונראה כי הוא שובר שמאלה, מה שיקשה על קידום הרעיון של סיפוח מעלה אדומים. אך בשדולה לא נרתעים. במהלך מושב הקיץ הקרוב תוביל שדולת ארץ ישראל בכנסת את ״חוק מעלה אדומים״ במטרה להחיל את הריבונות הישראלית במעלה אדומים. מעלה אדומים נתפסת בקונצנזוס הציבורי כחלק בלתי נפרד מישראל ואף בקונצנזוס הפוליטי, מימין ומשמאל, ברור כי מעלה אדומים תישאר בשטח ישראל בכל הסדר מדיני עתידי. שדולת ארץ ישראל תפעל במסגרת המציאות הקואליציונית שנוצרה עתה ותוביל לחקיקת חוק הריבונות על מעלה אדומים.

 

שדולת ארץ ישראל תוביל סדר יום מדיני בכנסת ותפעל בכלים פרלמנטרים וציבוריים למען החלת הריבונות הישראלית במעלה אדומים. במסגרת פעילותה תנהיג כבר ממושב הכנסת הנוכחי שורה של פעילויות פרלמנטריות וציבוריות- בשיתוף הנהגת העיר מעלה אדומים והעומד בראשה בני כשריאל- על מנת לקדם את חקיקת החוק.

WhatsApp-Image-20160531

להורדת הסקר המלא לחצו על התמונה

בשדולת א״י משוכנעים שראשי מפלגות הקואליציה וראשי מפלגות ציוניות באופוזיציה יהיו נאמנים להצהרות העבר ויעמדו מאחורי מחויבותם להחלת הריבונות במעלה אדומים.

יו״ר  שדולת ארץ ישראל ח״כ יואב קיש אמר כי ״כפי שמדינת ישראל ביצעה בעבר בירושלים וברמת הגולן, כך עלינו לבצע גם היום – ההחלטה להחלת ריבונות במעלה אדומים משותפת לרוב מוחלט בציבור הישראלי באופן חוצה מפלגות ומגזרים. נפעל למימוש רצון העם."

יו״ר שדולת ארץ ישראל ח״כ בצלאל סמוטריץ הוסיף: ״היום נפל דבר בישראל, קמה הממשלה הלאומית ביותר מאז קום המדינה ותפקידה לקדם את האג'נדה הלאומית שבשמה נשלחנו כולנו.  הסקר הזה מראה שעם ישראל יודע מה טוב עבורו ורוב מוחלט של העם מימין ומשמאל תומך בהחלת הריבונות הישראלית במעלה אדומים.  במושב הקרוב נניח על שולחן הכנסת את החוק להחלת הריבונות ונפעל לקידומו.אדוני ראש הממשלה נגמרו לנו התירוצים, הגיע זמן ריבונות״.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מתחילה תקופה חדשה
| 31-05-2016 22:55
תודה לאל.