שעון עצר של 48 שעות: יואל חסון לועג לליברמן - סרוגים

שעון עצר של 48 שעות: יואל חסון לועג לליברמן

חבר הכנסת יואל חסון פרסם בעמוד הפייסבוק שלו שעון עצר בן 48 שעות כלעג על דבריו של שר הבטחון הנכנס, אביגדור ליברמן

author-image
שעון עצר של 48 שעות: יואל חסון לועג לליברמן
  (צילום מסך)

חבר הכנסת יואל חסון (המחנה הציוני) פרסם בעמוד הפייסבוק שלו שעון עצר של 48 שעות כלעג על דבריו של שר הבטחון הנכנס, אביגדור ליברמן, שבעבר הצהיר כי אם הוא היה שר הבטחון הוא היה מחסל את איסמעאיל הנייה תוך 48 שעות וממוטט את שלטו החמאס.

במהלך נאומו במליאה הערב (שני) אמר חסון: "הפעלתי שעון עצר שסופר לאחור עד ששר הביטחון ליברמן יחסל את הנייה וימוטט את חמאס כפי שהבטיח. אתם מוזמנים לספור איתי עד למסיבת סוף הסכסוך".

חסון המשיך ואמר: "כעת ממשלת הימין-ימין-קיצוני יכולה ליישם את כל חלומותיה והבטחות הבחירות שלה: עד סוף השבוע אפשר לספח את השטחים לפי תוכנית ההרגעה של בנט, עד שבוע הבא סמוטריץ' יכול להפשיר בנייה בהתנחלויות, חוטובלי יכולה להניף דגל מעל להר הבית ולנתק את יחסים המעיקים עם ארה"ב".

בניגוד לחבריו שמצהירים כל העת כי קץ שלטונו של נתניהו קרב וכי הממשלה הנוכחית לא תחזיק מעמד, חסון העניק לממשלת נתניהו עוד 3 שנות פעילות: "תשתדלו להספיק כמה שיותר בשלוש השנים שנותרו לכם, כי לאחר מכן, הציבור ירגיש על בשרו מה המשמעות של ממשלת ימין-ימין-קיצוני, והוא יבטיח שהחוויה המפוקפקת שאתם תספקו, לא תחזור על עצמה אחרי הבחירות הבאות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קפה שחור קטן זגזגן כמו המדלגת ליבני
| 30-05-2016 20:07