מתקפה חרדית חריפה: "הבית היהודי-אויבים" - סרוגים

מתקפה חרדית חריפה: "הבית היהודי-אויבים"

יו"ר ועדת הכספים, יוצא במתקפה חריפה נגד מפלגת 'הבית היהודי' ואף מכנה את חבריה אויבים פוליטיים. "סומכים על הרצוג יותר מאשר על בנט"

מתקפה חרדית חריפה: "הבית היהודי-אויבים"
  שוב תחת מתקפה. ראשי 'הבית היהודי (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) יוצא במתקפה חריפה נגד מפלגת 'הבית היהודי' ואף מכנה את חבריה אויבים פוליטיים.

על פי הדיווח ב'קו עיתונות' שהובא באתר החרדי 'כיכר השבת', גפני נשאל על האפשרות לכניסת 'המחנה הציוני' לממשלת אחדות, ובחר לתקוף חזיתית את 'הבית היהודי': "אנחנו עומדים על המשמר אבל שוב מתברר לנו שהאויבים הפוליטיים הכי גרועים שלנו הם אנשי הבית היהודי. בכל מה שנוגע לצירוף העבודה לממשלה אנחנו לגמרי בעד".

לדבריו: "הקשר שלנו עם הרצוג מצוין. אנו סומכים עליו יותר מאשר על בנט, והרצוג סומך עלינו יותר מאשר על נתניהו. גם נתניהו יודע שמבחינתנו עדיפה ממשלת אחדות עם העבודה על ממשלה צרה עם הבית היהודי".

מוקדם יותר פרסמנו כי על רקע הדיווחים על כניסה קרובה של מפלגת 'המחנה הציוני' לממשלת נתניהו, חברת הכנסת שלי יחימוביץ' דורשת לקבל את תיק המשפטים בו מחזיקה כיום חברת הכנסת איילת שקד.

בתחילת השבוע פורסם כי בשיחות סגורות אמר בנט כי אם אכן במסגרת ההסכם בין נתניהו להרצוג משרד המשפטים יילקח מ'הבית היהודי' המפלגה תפרוש מהממשלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הוא הודיע כבר בעבר שקנקמה הוא ימסור שטחי א"י לערבים
אפרים | 04-05-2016 11:32
ברור לכן שמי שמשתדל לנהוג על-פי ההלכה זה דורי-דורות, הוא אויב החרדים שהמציאו הלכה חדשה
2
תודה, יודעות להנהיג את עצמנו לא צריך עוד מנהיגות על הרא
| 04-05-2016 14:51
3
יאללה, לך כבר
לוי | 04-05-2016 17:40
עם חבריך מהשמאל. כל הזמן בוכה ומשמיץ. אם אינך סומך על נתניהו להה נכנסת לממשלה? אתה סומך רק על האתנן שאתה מקבל ואתר צריך לייצר כותרות! ועליך ועל שכמותך נאמר "לא תביא אתנן זונה ומחיר כלב...".
4
סליחה, מישהו כאן יכול להכחיש את היחס אליהם בשנים האחרונות?
| 04-05-2016 19:49
ולא משנה אם יש סיבה או לא ואם היא מוצדקת או לא המציאות היתה שבנט עבר כל גבול ביחסו לחרדים ורכש את השנאה הזו בעמל כפיו ממש גם התגובות כאן וסגנונם מוכיחות רעל עמוק אליהם די להתכחשות, אנו ממש מתרסקים רוחנית בגלל ההינתקות מעולם התורה החרדי