תאונה קשה במנהרות הכרמל במעורבות אוטובוס ומשאית

תאונה קשה במנהרות הכרמל במעורבות אוטובוס ומשאית

קו 101 של אגד שיצא מחוף הכרמל למרכזית המפרץ בחיפה, התנגש בקיר במנהרות הכרמל. צעירה כבת 20 נהרגה ועוד כשלושים נפצעו מתוכם 2 אנוש

author-image
אוטובוס התנגש בקיר של מנהרות הכרמל: הרוגה ועשרות פצועים
  צילום: איחוד הצלה כרמל

תאונה קשה במנהרות הכרמל בחיפה.

קו 101 של אגד שיצא בשעה 19:50 מכיוון חוף הכרמל למרכזית המפרץ, התנגש ככל הנראה בקיר המנהרה, בקטע שבין חוף הכרמל למחלף נווה שאנן. משאית שנסעה אחריו התנגשה באחורי האוטובוס.

מדוברות מד"א נמסר: חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול לכ-35 נפגעים, מהם צעירה כבת 20 במצב קשה מאוד, 5 פצועים במצב קשה, שאר הנפגעים במצב בינוני וקל.

לאחר מכן נמסר כי הצעירה נפטרה ועוד שני פצועים במצב אנוש.

נפתלי רוטנברג מנהל סניפי כרמל באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירת תאונה קשה עם מעורבות אוטובוס שהתנגש בקיר ומשאית. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני ללמעלה מעשרים נפגעים במצב בינוני קשה בינוני וקל. חלק מהנפגעים היו לכודים באוטובוס שהתנגש בקיר המנהרה וחולצו ע"י צוותי כיבוי".

AgryKGADcbDlkmQ_tCUBNIU3TT2FTg5xtB0m8C0kyTPy

צילום: דוברות איחוד הצלה כרמל

 

AuHU2Z734UmviBKrKsCHwrHb1t39UrgdslirmLwBRr3K

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
פעם בקשתי מנהג שיסתכל על הכביש
| 22-04-2016 12:38
גם אם הוא מדבר.אמר לי " תסמכי עלי" אמרתי לו שאני לא סומכת אלא על הקב"ה .הנהג כעס מאוד .לקח לו זמן של כמה חודשים להבין שאכן זה נכון.
2
מה מסתתר מאחורי תאונת הדרכים המחרידה במנהרות הכרמל
משה קלוז | 22-04-2016 14:36
מכובדי מי ש״תרם״ לתאונת הדרכים המחרידה ב״מנהרות הכרמל״, הוא אותו גורם בעיריית חיפה שפעל לזרז את הקמת המנהרות המתחברות לגרנדקניון בחיפה, תוך עצימת עין פושעת מהחובה לכלול במיזם תשתית בטיחותית. מנהרות הכרמל נבנו באופן ״חסכני״ שלא כולל מסלול שוליים, ופתחי חירום. זאת היתה רק שאלה של זמן, עד אשר הרשלנות הפושעת תגבה קרבנות. הגורם בעירייה שדחף לביצוע המיזם, רצה להקל על היזמים, וויתר להם על הרבה דרישות ביניהן בטיחותיות, וזאת על מנת שה״גרנד קניון״ יהיה נגיש לעוד ועוד קונים. קיימת היום חובה לחקור מי הוא אותו גורם, ולהעמידו לדין; ובינתיים להשבית את מנהרת ״מלכודת המוות״!!! בכבוד רב משה קלוז