ידעו ולא גילו? המועמדים לנשיאות – קרובי משפחה - סרוגים

ידעו ולא גילו? המועמדים לנשיאות – קרובי משפחה

מחקר שערכה חברת ההיי-טק הישראלית, MyHeritage, מצא כי המועמד הרפובליקני והמועמדת הדמוקרטית, שנוהגים להתעמת זה עם זו במהלך המירוץ לנשיאות ארה"ב, הם בעצם קרובי משפחה

ידעו ולא גילו? המועמדים לנשיאות – קרובי משפחה
  (צילום: שאטרסטוק)

נחשף קשר משפחתי בין דונלד טראמפ והילארי קלינטון, המתמודדים על נשיאות ארצות הברית.

מחקר שערכה חברת ההיי-טק הישראלית, MyHeritage, מצא כי המועמד הרפובליקני והמועמדת הדמוקרטית, שנוהגים להתעמת זה עם זו במהלך המירוץ לנשיאות ארה"ב, הם בעצם קרובי משפחה. זה לא הגילוי המפתיע היחיד במחקר – מתברר שטראמפ וקלינטון הם צאצאים למשפחת המלוכה, פרי רומן בין בנו של המלך אדוארד השלישי, הדוכס לנקסטר ג'ון מגונט והפילגש שלו, 18 דורות אחורה בזמן.

המחקר על קלינטון וטראמפ בוצע על ידי חברת Geni.com שבבעלות חברת MyHeritage. ל-MyHeritage מאגר דיגיטלי עצום הכולל מיליארדי פרופילים באילנות היוחסין ומסמכים היסטורים, וטכנולוגיה חדשנית של הצלבת מידע.

לדברי אהרון גודפרי, סמנכ"ל השיווק בחברת MyHeritage, "דווקא בגלל הפערים העצומים בהשקפות העולם של שני המועמדים לנשיאות, היה מעניין לגלות שהשניים חולקים היסטוריה משפחתית משותפת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כולם קשורים
עפר | 18-04-2016 16:49
ממש גילו את אמריקה החברה הישראלית הזו.....לכל מי שמתענין:כל,אבל כל הנשיאים האמריקאים חוץ מאחד-מרטין ואן בורן קשורים בקשר דם!!!http://www.dailymail.co.uk/news/article-2183858/All-presidents-bar-directly-descended-medieval-English-king.html