לחץ על אייל גולן: "בטל השתתפותך בהופעה" - סרוגים

לחץ על אייל גולן: "בטל השתתפותך בהופעה"

חברי כנסת מהשמאל קוראים לזמר אייל גולן לבטל את השתתפותו בעצרת שתיערך מחר למען החייל הלוחם שחיסל מחבל בחברון. "אל תהפוך מזמר לאומי לזמר לאומני"

author-image
לחץ על אייל גולן: "בטל השתתפותך בהופעה"
  (צילום: Gideon Markowicz/Flash90)

סערת חיסול המחבל.

חבר הכנסת והמועמד לראשות מפלגת 'העבודה', אראל מרגלית, קורא לזמר אייל גולן לבטל את השתתפותו בעצרת התמיכה בחייל הלוחם שחיסל את המחבל בחברון שתיערך מחר בערב (שלישי) בכיכר רבין.

לדברי מרגלית: "דרך ארוכה עבר אייל גולן מהזמר הרומנטיקן ששר צאי אל החלון, ועד לזמר שעומד על המרפסת יחד עם חברי הצל בהפגנה נגד הרמטכ"ל".

"אייל", המשיך מרגלית, "אל תהפוך מזמר לאומי לזמר לאומני. אני קורא לך אייל גולן לחזור בך מהופעה שמחלישה את צה"ל ופוגעת בשיקול הדעת הפיקודי".

"לצערי ראש הממשלה נתן את האות להמון לקבוע את הטון בפרשת החייל, ואייל גולן ממשיך את רוח נתניהו".

גם חברתו למפלגה, ציפי לבני, קראה לביטול העצרת: "מה שישראל צריכה עכשיו זה לא זמרים ששרים את מה שהקהל רוצה לשמוע בכיכר, אלא מנהיג שעומד מול הקולות האלה וניצב לצד צה"ל, על מפקדיו, ערכיו ומערכת המשפט".

אייל גולן עצמו קרא אתמול להגיע לעצרת וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "החייל הוא כמו הבן של כל עם ישראל וביום שלישי אני מגיע לתמוך בחייל ומשפחתו".

בעצרת, שתתקיים מחר בשעה 19:30 צפויים ליטול חלק גם הזמרים סאבלימינאל (קובי שמעוני), דוד ד'אור ומושיק עפיה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
העצרת.
נוק | 18-04-2016 8:37
העצרת שתהיה תוביל למהפך במשרד הבטחון וצה"ל ויודחו בוגי ואייזנקוט.
2
התנגדות השמאל לעצרת הזדהות עם החייןל- חלק מצביעות שלו!
יוענה רטוש | 18-04-2016 8:48
Joana Ratosh חופצה! השמאלנים הבוגדים והשתולים, אבירי חופש הדבור ו וההפגנה - הם רק בעד חופש עשיית צרכים על דגל המדינה - אבל נגד הפגנה של הפטריוטים שבנו! השמאל מנסה להפוך את המדינה למדינה טוטאליטרית של השמאל - הוא לא יצליח! פתאום הם מקבלים את אייל גולן כזמר לאומי (שזה מה שהוא באמת כמובן), כל הכבוד לאייל גולן שהוא פטריוט!
3
עצוב
יואלה | 18-04-2016 9:17
לצערנו אוהבים פה גיבורים בארון.צה"ל לא מגבה! מעידה הכי קטנה והם בועטים אותך לעזאזאל.תבדקו כמה חיילים עם נתונים מעולים מסרבים ללכת לקצינים!
4
למה זמרים מהמגזר הלאומי לא מופעים
| 18-04-2016 9:27
החיים שלנו תותים
5
הגונב מגנב פטור. הרוצח רוצח פטור.
ישוחרר החייל לאלתר | 18-04-2016 9:29
6
אייל המלך
| 18-04-2016 9:55
7
גולן, תיזהר מחר יבוטלו לך הזמנות לארועים כמו דאור
שושי | 19-04-2016 23:46
ידוע שהופעות של דוד דאור בוטלו ליום העצמאות, ואני מקווה עבורך שלא תפסיד גם אתה . אבל כבר קיבלתי תגובות לדיווח זה שכתבתי באתר הארץ, שמנהלי מחלקת תרבות בעירית באר שבע ישקלו ברצינות לבטל הזמנתו של אייל גולן שמתוכננת לקראת הקייץ הקרוב. לקחת צאנס והצטרפת לשמאל,,, עכשיו הציבור שמזמין כרטיסים למופעים יודיע לעיריות אם תזמינו אל אייל גולן, לא נגיע אני מסכימה שצריך להעניש אותך לפחות בביטול אחד או 2