נתניהו: "רמת הגולן תישאר לעד בידי ישראל" - סרוגים

נתניהו: "רמת הגולן תישאר לעד בידי ישראל"

לראשונה בתולדותיה מתקיימת ישיבת הממשלה בגולן, ראש הממשלה הסביר כי מדובר במסר ברור: "ישראל לעולם לא תרד מרמת הגולן"

נתניהו: "רמת הגולן תישאר לעד בידי ישראל"
  (צילום: קובי בן גדעון/פלאש90)

את ישיבת הממשלה השבועית, המציינת שנה להקמת הממשלה, בחר ראש הממשלה בנימין נתניהו לערוך ברמת הגולן.

"זו הפעם הראשונה שממשלת ישראל מקיימת ישיבה רשמית ברמת הגולן בארבעים ותשע השנים שהגולן נמצא תחת שלטון ישראל", פתח נתניהו את ישיבת הממשלה.

"בחרתי לקיים את ישיבת הממשלה החגיגית ברמת הגולן כדי להעביר מסר ברור: רמת הגולן תישאר לעד בידי ישראל. ישראל לעולם לא תרד מרמת הגולן.", הסביר נתניהו את הסיבה למיקום ישיבת הממשלה והתייחס גם למה שקורה מעבר לגבול. "בעוד שמה שקורה בצד הישראלי של הגולן ברור ונהיר, אי אפשר לומר את אותם הדברים על מה שקורה בצד הסורי של רמת הגולן. שוחחתי אמש עם מזכיר המדינה, קרי, אמרתי לו שאני מסופק אם סוריה אי פעם תחזור להיות מה שהייתה. יש בה מיעוטים נרדפים, כמו הנוצרים, הדרוזים והכורדים, שנלחמים בצדק על עתידם ועל ביטחונם. מנגד, יש בה גורמי טרור, בראשם דאעש, איראן וחיזבאללה, וגורמי טרור אחרים, שרוצים להשליט על סוריה ועל האזור את האסלאם הקיצוני, וממנו להמשיך להשליט אותו ברחבי העולם.

אמרתי למזכיר המדינה שלא נתנגד להסדר המדיני בסוריה, בתנאי שזה לא יבוא על חשבון ביטחונה של מדינת ישראל. כלומר, שבסופו של יום, כוחותיה של איראן, חיזבאללה ודאעש יסולקו מאדמת סוריה. הגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תכיר במציאות, ובעיקר בשתי עובדות יסוד. האחת, מה שלא יהיה מעבר לגבול, הקו עצמו לא הולך להשתנות. השנייה, הגיע הזמן אחרי חמישים שנה שהקהילה הבינלאומית תכיר סוף סוף בכך שהגולן יישאר לצמיתות תחת ריבונות ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בזכות מצוות סיפוח הגולן אין שלטון אצל
| 17-04-2016 14:15
הערבים בצפון.לעשות כן ביהודה ושומרון.המדינה הפלאסטינית נמצאת בחבל עזה ובסיני שישראל ויתרה למצרים.(יש יהודים שנתפסים לשוליים ולא לעיקר ולא סובלים את המונח פלאסטיני.המונח הזה בסך הכל סימן לקבוצת האנשים שרוצים לעצמם את מדינת ישראל שלנו)