9000 בחודש? איפה חותמים?
מי משלם סכומים כאלה חוץ מאם תרצו?
8
שרלוק19.01.11
הכשלון של ארגוני השמאל
הוא שאף ארגון עדיין לא הגיש תביעת דיבה נגד השקרים של אם תרצו. מהכסף שהם היו מקבלים הם היו יכולים להפסיק לקבל תרומות מגורמים עוינים כמו ממשלת הולנד.
7
ששש17.01.11
מה שהייתי רוצה לדעת...
אוקי, אז יעבירו את החוק ויחסמו את המימון לארגונים. ואז נראה שיש עוד דה-ליגיטימציה, יש עוד ביקורת ויש גולדסטונים. את מי נאשים אז?
תגובות
9000 בחודש? איפה חותמים? מי משלם סכומים כאלה חוץ מאם תרצו?
הכשלון של ארגוני השמאל הוא שאף ארגון עדיין לא הגיש תביעת דיבה נגד השקרים של אם תרצו. מהכסף שהם היו מקבלים הם היו יכולים להפסיק לקבל תרומות מגורמים עוינים כמו ממשלת הולנד.
מה שהייתי רוצה לדעת... אוקי, אז יעבירו את החוק ויחסמו את המימון לארגונים. ואז נראה שיש עוד דה-ליגיטימציה, יש עוד ביקורת ויש גולדסטונים. את מי נאשים אז?