שדר 'גלי ישראל': "כך ניצלתי מהפיגוע ברמי לוי' - סרוגים

שדר 'גלי ישראל': "כך ניצלתי מהפיגוע ברמי לוי'

"גם ביום חמישי האחרון תכננתי לצאת לשם בִּשְעות אחר הצהריים, אבל העייפות - תודה לאל – הכריעה, והחלטתי לדחות את הקנייה לשעות הערב", סיפר שדר 'גלי ישראל' אלעד קינסט

author-image
שדר 'גלי ישראל': "כך ניצלתי מהפיגוע ברמי לוי'
  זירת הפיגוע (צילום: אברהם בנימין)

הפיגוע בשער בנימין.

שדר 'גלי ישראל', אלעד קינסט, סיפר היום (ראשון) בפתח תכניתו על כך שביום חמישי האחרון הוא היה אמור להיות, כבכל יום חמישי, בסופר של רמי לוי בשער בנימין, בדיוק בשעה בה אירע הפיגוע בו נרצח ינאי טוביה ויסמן הי"ד.

קינסט סיפר כי במשך שנים הוא נוהג לערוך את קניותיו ליום שבת ביום חמישי אחר הצהריים  אך הפעם הייתה זו העייפות שהכריעה אותו וגרמה לו להשאר בבית, החלטה שבדיעבד אולי הצילה את חייו.

בדברים שאמר בפתח תכניתו, ואף שיתף בעמוד הפייסבוק שלו, כתב קינסט: "בְּהתנהלות שונה של הדברים, הייתם יכולים לשמוע עכשיו מגיש אחר. מישהו שהיה פותח את המיקרופון הזה, וּמספר לכם בקול שקט, רציני ועצוב ש"אלעד קינסט כבר לא ישדר יותר את התכנית הזו", ולמעשה "לא ישדר יותר בכלל". כי אלעד קינסט, כלומר אני, נוהג לערוך מדי יום חמישי קניות לשבת בִּסְניף שער בנימין של רמי לוי".

לאחר הפתיח הטראגי סיפר קינסט כי "גם ביום חמישי האחרון תכננתי לצאת לשם בִּשְעות אחר הצהריים, אבל העייפות – תודה לאל – הכריעה, והחלטתי לדחות את הקנייה לשעות הערב. ואכן, אופן לא מובן מאליו כך היה. בִּסְביבות השעה שבע בערב הגעתי לשם וערכתי קניות בָּמקום שבו פחות משלוש שעות קודם לכן נרצח ינאי וייסמן הי"ד ונפצע יהודי נוסף".

קינסט הוסיף ואמר כי "אז מבחינת ההלכה היבשה, אני לא צריך לברך"הגומל", אבל בָּתְחושה האישית שלי ראוי להודות לקב"ה שלא נקלעתי לזירת פיגוע רצחני – לא כקורבן חלילה, ולא כעד ראיה. והנה, סיפור נוסף – לא הרואי במיוחד – על אדם אחד, שבשל עצלות ועייפות – לא תכונות מעוררות השראה במיוחד – משדר אליכם עכשיו ויכול רק לדמיין מה היה אילו".

"אילו הייתי נוסע לסופר כמתוכנן, אילו הייתי נקלע לזירה, אילו הייתי נפגע חלילה. לרבים אחרים באותו יום המזל הזה לא התמזל. לי כן. ולכן אני כאן אתכם ואין שדרן אחר שמספיד אותי. אבל חברים, הרולטה – לא זו של שהממשלה מתכננת להקים באילת, אלא זו שעולה בחיי יהודים כמעט מדי יום – חייבת להיפסק. חיי יהודים זה לא עוף בשקל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יש עוד הרבה שבדיוק לא הגיעו, אבל הם לא שדרים ברדיו
אבי | 21-02-2016 15:56
2
לא קונה ולא אקנה אף פעם ברמי לוי
נאוה | 21-02-2016 17:58
החיים יותר יקרים מחסכון של כמה שקלים .