ברנז'ה: 'מצב הרוח' מצאו מחליפים לרז קיל - סרוגים

ברנז'ה: 'מצב הרוח' מצאו מחליפים לרז קיל

אתמול דיווחנו לכם כי רז קיל עזב את מדור ברנז'ה בעיתון מצב הרוח והיום אנו מבשרים כי נמצא מחליף: איש התקשורת אבי עובדיה שפרש לאחרונה ממשרד לרנר קום וגלית מנסבך רכזת מחוז צפון של תנועת אמונה

ברנז'ה: 'מצב הרוח' מצאו מחליפים לרז קיל

אחרי שאתמול פרסמנו בסרוגים כי רז קיל עוזב את 'מצב הרוח' אחרי שש שנים בכתיבת המדור ברנז'ה והיום (ד') אנחנו מעדכנים על המחליף – אבי עובדיה איש התקשורת שפרש לאחרונה ממשרד היח"צ לרנר קום.

אבי עובדיה, שימש בשנתיים וחצי האחרונות כאיש יחסי הציבור של עיתון ישראל היום, nrg מקור-ראשון, המועצה האזורית גוש-עציון, רשות השירות הלאומי-אזרחי, ארגון גשר, פרס ירושלים לאחדות ועוד.

במישור הפוליטי שימש במהלך קמפיין הבחירות האחרון דובר המטה הדתי-לאומי של תנועת הליכוד, ויחד במהלך אסטרטגי מתוחכם עם מנכ"ל המשרד אבי לרנר הצליחו השניים להעביר מנדטים "מהבית היהודי" לליכוד, ובסופו של דבר הביאו לניצחונו של נתניהו בבחירות.

אבי עובדיה

יחליף את רז קיל

בשבועות האחרונים עסק בקמפיין הבחירות בתנועת אמונה, והוביל יחד עם מוטי עובדיה (קרוב משפחה רחוק) את 'הסתדרות הפועל המזרחי' לנצחון על ההסתדרות הלאומית. בקמפיין הכיר עובדיה את הנהלת 'מצב הרוח' ופרסום אשדיר האחראים על היח"צ של הפועל המזרחי.

הנעליים של רז קיל כנראה גדולות מאוד, כי לעובדיה יצטרפו עוד שלושה חברי מערכת שיסייעו לו בכתיבת המדור.

בינתיים סגרו במצב הרוח עם גלית מנסבך, רכזת סניף חיפה ומחוז צפון של תנועת אמונה. מנסבך מתגוררת בחיפה, במסגרת הגרעין התורני בהדר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו