סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת אורן חזן, השתתף היום (שלישי) בדיון מיוחד לציון יום הצדעה למשטרת ישראל, בנוכחות מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך, וצמרת משטרת ישראל.
במהלך הדיון עלה חזן לנאום בן דקה ואמר כי הוא מזועזע מכך שחברי הכנסת הערבים ממפלגת בל"ד עמדו דקה דומייה לזכר המחבלים. בתגובה למעשיהם של הח"כים הערבים הודיע חזן כי הוא מקדיש את הדקה שניתנה לו בכדי להתייחד עם זכר הנרצחים היהודים, וקרא לכל מי שמרגיש כמוהו לעשות כמותו.
בתגובה לבקשתו נעמדו כל ראשי צמרת המשטרה, כולל המפכ"ל.
צפו: (צילום ערוץ הכנסת)





תגובות
פטריוטיות של נבל ידוע כבר נאמר מזמן כי הפטריוטיות היא מפלטו של כל נבל! עכשיו ניתן לומר שהיא גם מפלטו של כל סרסור ומהמר, בוודאי כאשר הוא ח״כ ליכודניק. זו המפלגה, וזה מה שמגיע לה!
ל-1 מה קשור פטריוטי לנבל לדוג' אתה נבל ? או שאתה לא פטריוט ? תחליט .
כולם מכירים את התחקיר על חזן בושה למשטרה