"הסקר מוכיח שעם ישראל הפסיק להתנצל" - סרוגים

"הסקר מוכיח שעם ישראל הפסיק להתנצל"

בתנועת 'נשים בירוק' מביעים סיפוק רב לנוכח תוצאותיו של הסקר שביצע המכון הישראלי לדמוקרטיה ולפיו 45% מהציבור היהודי בישראל תומך בסיפוח כל השטח ששוחרר במלחמת ששת הימים. "רעיון שתי המדינות שהוביל השמאל הקיצוני יורד מעל סדר"

author-image
"הסקר מוכיח שעם ישראל הפסיק להתנצל"
  יהודית קצובר (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של NashimBeYarok)

בתנועת 'נשים בירוק' מביעים סיפוק רב לנוכח תוצאותיו של הסקר שביצע המכון הישראלי לדמוקרטיה ולפיו 45% מהציבור היהודי בישראל תומך בסיפוח כל השטח ששוחרר במלחמת ששת הימים.

ראשי 'נשים בירוק', התנועה המקדמת בשנים האחרונות בקמפיין הסברתי נרחב את הקריאה להחלת החוק הישראלי והריבונות הישראלית על יהודה ושומרון, יהודית קצובר ונדיה מטר, קובעות כי "המסקנות העולות מתוצאות הסקר הן שעם ישראל מפסיק להתנצל, להתקפל ולרקוד לפי חליל השמאל והעולם. העם הישראלי אומר בצורה ברורה: ארץ ישראל שייכת לעם ישראל".

לטעמן של השתיים המשמעות המהותית של הסקר היא ש"עם ישראל חוזר לערכי הציונות ועובר משלב ההיגררות אחר תכניות מדיניות הזויות והרות אסון לשלב היוזמה וההובלה. רעיון שתי המדינות שהוביל השמאל הקיצוני יורד מעל סדר היום ובמקומו מתגבש חזון ציוני ויהודי לעם ישראל ולארצו".

קצובר ומטר סבורות כי "מסמר נוסף בארון הקבורה של תכנית התעתועים שהציג השמאל הוא הטרור המתמשך כתוצאה מההסתה של הרשות הפלשתינית".

בדבריהן מעירות קצובר ומטר כי בעוד הסקר המדובר מתייחס לסיפוח כל השטח ובו 45% מביעים תמיכה במהלך, הרי ש"אין כל ספק שאם הסקר היה שואל על סיפוח שטחי C בלבד, או על הישובים היהודים בלבד, האחוזים התומכים בסיפוח היו עולים לאין ערוך".

ב'נשים בירוק' רואים בסקר תמונת ראי הולכת ומתחזקת לחזון שהציגו חלק ניכר משרי הממשלה וחברי הכנסת בדבר החלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון והתנערות מרעיון שתי המדינות. בין השרים שהתבטאו בעבר בזכות המהלך ניתן למנות את השרים ישראל כץ, יריב לוין, מירי רגב, נפתלי בנט, איילת שקד, אורי אריאל, זאב אלקין, אופיר אקוניס, גילה גמליאל וגלעד ארדן.

"תוצאות הסקר נותנות לנו דרבון וכוח והתלהבות להמשיך ביתר שאת בקמפיין להחלת הריבונות על יהודה ושומרון. מתקצרת הדרך עד שהדרג המדיני יתרגם את תוצאות הסקר להצעות חוק, להצבעות והחלטות", חותמות קצובר ומטר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו