יעלון ביטל השתתפותו בכנס; ההתיישבות בלחץ - סרוגים

יעלון ביטל השתתפותו בכנס; ההתיישבות בלחץ

שר הביטחון, משה יעלון, הודיע הערב על ביטול השתתפותו בכנס בשבע הצפוי להתקיים בעוד כשבוע. בהתיישבות חוששים כי סיבת הביטול היא כוונתו של יעלון להרוס מאחזים ביהודה ושומרון

author-image
יעלון ביטל השתתפותו בכנס; ההתיישבות בלחץ
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

שלושה ימים לפני כנס ירושלים של עיתון "בשבע", הודיעה לשכת שר הביטחון, משה יעלון, כי השר לא יגיע לכנס בו היה אמור לשאת דברים.

כנס ירושלים ה-13 יתקיים בימים שני ושלישי הקרובים במלון קראון פלאזה בירושלים. והחשש הוא שהוא מבטל מראש את השתתפותו כדי לא לחטוף מהמשתתפים במקרה של פינוי מאחזים.

על פי גורמים המארגנים את הכנס, יעלון אולי לא יהיה, אבל צמרת המדינה צפויה להשתתף, כאשר, נשיא המדינה ראובן ריבלין, שרים מהליכוד והבית היהודי, יושב ראש האופוזיציה יצחק הרצוג, יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, אישי ציבור, רבנים, כלכלנים ומשפיעים במשק הישראלי, ייטלו חלק בערב.

יו"ר 'בשבע' דודו סעדה, מסר בתגובה להחלטתו של יעלון כי "צר היה לי לשמוע על החלטת שר הביטחון לבטל את הופעתו ברגע האחרון, משיקולים זרים. אני רק מקווה שהוא לא ינצל את היעדרותו בכנס כדי להרוס את ארץ ישראל".

סעדה ניסה לשדר עסקים כרגיל ואמר: "אני מזמין את הציבור לעקוב אחרי דיוני הכנס. 73 דעות נוספות ממתינות להשמיע את קולן על במת כנס ירושלים, יהיה מעניין ומרתק".

יעלון אינו היחיד שהודיע על ביטול השתתפותו. גם הסופרת ואשת הרדיו והטלויזיה עירית לינור, הודיעה כי לא תשתתף בכנס ולא תגיע לקבל את פרס ירושלים המוענק לתכנית 'המילה האחרונה', כי "זה לא מעניין אותה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לשר ביטחון יש עיניינים חשובים יותר מכנס בשבע
יוסי | 02-02-2016 22:31
מי שהשתתף בכנס הזה יודע שרמה גבוהה לא רואים שם העיקר שזה עוד שטיק של קבוצת בשבע להזרים כסף לקופות שלהם מעבר לים