הכנסת ספר תורה בגבעת זאב על שם אוריאל ואלירז פרץ - סרוגים

הכנסת ספר תורה בגבעת זאב על שם אוריאל ואלירז פרץ

בבית הספר הממלכתי בגבעת זאב התקיים מעמד הכנסת ספר תורה וחנוכת חדר "מדרש אחים" על שם שני בני משפחת פרץ הי"ד. אוריאל ואלירז פרץ שנפלו בעת שירותם הצבאי, היו מבוגרי בית הספר ואמם מרים, שמשה בו כמנהלת אמרה: "מהתורה ינקו הבנים את הערכים לאורם פעלו."

author-image
הכנסת ספר תורה בגבעת זאב על שם אוריאל ואלירז פרץ
  (יח"צ)

ביום חמישי התקיים טקס הכנסת ספר תורה וחניכת חדר – "מדרש האחים" בבית ספר הממלכתי תל"י (תגבור לימודי יהדות) גבעת זאב.

ספר התורה וחדר "מדרש האחים" הוקדשו לזכרם של שני האחים לבית משפחת פרץ שנפלו במלחמות ישראל: סגן אוריאל פרץ שנפל במארב בדרום לבנון ורב סרן אלירז פרץ, סמג"ד גדוד 12, שנפל בהיתקלות עם מחבלים בעזה בשנה תש"ע.

חדר – "מדרש האחים" החדש ישמש כחדר תפילה ולימוד של כל באי בית הספר והקהילה והוא יקרא על שמם של האחים שלמדו בבית הספר.

בטקס נכחה הגברת מרים פרץ, אם האחים השכולה והמנהלת לשעבר של בית ספר תל"י גבעת זאב,שזכתה בין היתר בפרס גניגר על מצוינות בניהול מטעם קרן תל"י.

באירוע אמרה מרים פרץ:

"הנצחת הבנים באופן זה של הכנסת ספר תורה מבטאת באופן הטוב ביותר את רוח הבנים, רוח שמקורותיה נטועים בספר התורה. מספר התורה הם ינקו את אהבתם לארץ ולמורשת היהודית, את אמונתם בצדקת הדרך, ואת הערכים לאורם פעלו והנהיגו."

בטקס השתתפו גם ראש מועצת גבעת זאב, מר יוסי אברהמי וסגניו ומנהלת מחלקת החינוך דניאלה שופן, פרופ' דוד גולינקין, נשיא מכון שכטר וד"ר איתן שיקלי מנהל קרן תל"י, מורי בית הספר בוגרים ותלמידים. את הטקס ארגנה מנהלת בית הספר הנוכחית אריאלה בן אדרת.

ספר התורה שקיבל בית הספר הוא פרי תרומתם של באדי ופראן ברנדט (לידו ביץ ניו יורק) שהשתתפו בטקס יחד עם ביתם ונכדיהם. התורם באדי ברנדט אמר בטקס: "זהו בית הספר תל"י השלישי שאנו תורמים לו ספר תורה ובכל פעם אני מתרגש מחדש מהאנשים ומהאופי המיוחד של בית הספר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו