המחווה של גל"צ לאורי אורבך ז"ל - סרוגים

המחווה של גל"צ לאורי אורבך ז"ל

במלאות שנה לפטירתו, תקרא גלי צה"ל לאולפן השידור המרכזי של התחנה על שמו של אורי אורבך ז"ל, בו שידר את התכנית המילה האחרונה

author-image
המחווה של גל"צ לאורי אורבך ז"ל
  איור של שי צ'רקה שייתלה באולפן ע"ש אורבך

במלאת שנה לפטירתו, החליט מפקד גלי צה"ל ירון דקל לקרוא לאולפן השידור המרכזי (אולפן ה') של התחנה הצבאית על שמו של השר ומגיש "המילה האחרונה" לשעבר אורי אורבך ז"ל.

מאולפן זה שידר אורבך ז"ל בהגשה משותפת עם גידי גוב, עירית לינור ואחרים, את התוכנית "המילה האחרונה" עד לכניסתו לפוליטיקה בשנת 2008  והיה אחד מהקולות המשמעותיים, שהפכו את התוכנית לאחת המזוהות ביותר והמואזנות ביותר בתחנה. נזכיר כי דקל הוא שהחליט לפזר את מגישי התוכנית קובי אריאלי, ג'קי לוי ואברי גלעד, והותיר רק את עירית לינור על המשבצת הפופולארית כשהוא מצוות לה את אנשי השמאל יוסי שריד, רוני בר-און ולאיזון מנחם הורוביץ. מאז, ירדה קרנה של התכנית והיא אינה זוכה לאותה האזנה כמו בימי הזוהר של אורבך ולינור.

הטקס יתקיים ביום חמישי כ"ה בשבט. בשעה 12:00 יתקיים טקס קריאת האולפן על שמו של אורבך בהשתתפות משפחתו וחברים. בטקס יקבע שלט באולפן השידור לצד איור של שי צ'רקה בו איור המתאר את הקשר המיוחד של השר אורי אורבך ז"ל עם התחנה.

פרט לטקס גם תכניות גלי צה"ל השונות ידגישו באותו יום את התרומה של אורבך לתקשורת ולמאמץ לאיחוי השסעים בחברה הישראלית.

בשעה השנייה של תכניתם דקל סגל, יעסקו עמית סגל ומפקד גל"צ ירון דקל במורשת אורבך, וב 11:00, עירית לינור יחד עם אורחים באולפן תשדר תכנית מיוחדת של 'המילה האחרונה' שתיישם באופן רדיופוני את רעיונותיו השונים של אורבך.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו