'מעייני הישועה' מוציאים מגזין נשים חדש ורחב - סרוגים

'מעייני הישועה' מוציאים מגזין נשים חדש ורחב

אחרי שבע שנים שיוצא מדור "פנימה" בעלון תנועת מעייני הישועה" מגיע שלב חדש: מגזין חודשי לאישה הדתית. בירחון, שייערך על ידי רות עזריה, אפשר יהיה לקרוא טורים קבועים של הרבניות צביה אליהו וימימה מזרחי. בנוסף יהיו פינות קבועות שייעסקו בחיי הרווקות, זוגיות, ילדים ופוריות.

author-image
'מעייני הישועה' מוציאים מגזין נשים חדש ורחב
  מתרחבים. מעייני הישועה

תנועת התשובה "מעייני הישועה" תוציא בחודש הקרוב מגזין מיוחד לנשים. מדובר בירחון בעל מאה עמודי צבע שייצא פעם בחודש והוא מיועד בעיקר לציבור הנשים הדתיות.

רות עזריה, מהכותבות הקבועות בעלון "מעייני הישועה" במדור "פנימה", כתבה בעלון השבת הקרוב כי "בימים אלו רעיון ישן להרחיב את המדור, מתחדש והחל מהחודש יצא 'פנימה' כמגזין חודשי בן מאה עמודי צבע המיועד אך ורק לנשים".

"בירחון יש פינות שתמיד רצינו לעשות אבל לא ניתן היה להפיץ אותם סתם כך בבתי ההכנסת. הוא מיועד לך – האישה הדתית מתוך הבנה שאת רווקה או נשואה טרייה, אמא מוקפת לילדים או פנסיונרית צעירה, את משהו מיוחד ומגיע לך תוכן מיוחד".

הירחון "פנימה" החדש ייפתח בטור קבוע של הרבנית צביה אליהו, אשתו של הרב מרדכי אליהו ז"ל, ויהיו בו כתבות צבע ומגזין בשלל נושאים. במהדורה הקרובה יש ראיון עם רחל שובל, לשעבר להקת כנסיית השכל ונקמת הטרקטור, והיום קהילת קודש ברסלב יבנאל. העמוד האחורי של המגזין יהיה שמור לרבנית ימימה מזרחי.

"הירחון יהיה שזור במדורים שכל אישה מתעניינת בהם", כותבת עזריה ומפרטת: "עיצוב הבית, רפואה, התארגנות וסדר, חינוך, זוגיות, תזונה איפור, אופנה וטיפוח ועסקי נשים (על נשים בעסקים)".

בנוסף יהיו מספר פינות בירחון החדש: קומיקס בנושא רווקות ("הרווקה המטורטרת" בלשון עזריה), זוגיות, פוריות ופינת ילדים.

עזרא ניאזוף, מנהל מעייני הישועה, אמר לסרוגים כי כבר שנים מספר שהם מתבשלים עם הרעיון להוציא מגזין רחב לנשים. "ההבשלה להוציא את 'פנימה' כמגזין איכותי לאשה הדתית החלה לפני 6 שנים. עלון 'פנימה' האגדי שהופיע בעזרת הנשים של בתי הכנסת היה אבן פינה למגזין האיכות שאוטוטו בדפוס. עם הזמן הפך העלון לחלק בלתי נפרד מהשבועון למשפחה 'מעייני הישועה'. במשך כל התקופה הזו השטח שהוקצא ל'פנימה' היה קטן מלהכיל את כל החומרים והכתבות ולתת מענה לכתבות איכות ב'רחבות'(במלעיל).

"פניות רבות של נשים (ואנשים) להגדיל את היריעה לצד אנשי מקצוע שטענו על צורך במגזין איכותי וערכי בסגנון מוסף הנשים פנימה הביא אותנו כמערכת לעשות מעשה. סקרי שוק לצד משובים בקרב קוראות "פנימה" הצביעו על צורך אמיתי ל'מוצר איכותי'. חומרי המערכת הרבים לצד עיצוב מוקפד, כותבות ידועות לצד אנשי מקצוע, פינות ערכיות לצד הנאה והנפשה, מעמידות את 'פנימה' בנקודת נתינת מענה לצורך קיים.וזאת במחיר שווה לכל נפש", אמר ניאזוף לסרוגים.

מגזין "פנימה" של מעייני הישעה יעלה 20 ש"ח לגיליון בלבד ו-190 ש"ח למי שתרצה לעשות מנוי לשנה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מעייני הישועה - עלון שצריך לסגור
יובל | 06-01-2011 19:01
לפני כמה שבועות כתבו במאמר המערכת: "מעניין מה יעשו הרבנים שהתנגדו למכתב הרבנים בעניין השכרה לערבים, כאשר נרכז את העמלקים במחנות השמדה". לא פחות ולא יותר.
2
איך מעיני הישועה נותנים לה במה?
רחל עזריה מ"קולך" | 07-01-2011 0:45
הדעות שלה הם שמאלניות , בצורה הזויה. היא מקולך, ויש בה קצת אנטי דת . כמו נשות קולך . תקראו את המאמרים שלה בעלון הקיבוץ הדתי . היא פמינסטית שמאלנית .
3
מחכה בקוצר רוח....
מרים | 09-01-2011 14:24
4
מתנה לאישתי-תודה לפנימה
אבירם | 10-01-2011 11:33
תודה למערכת של פנימה מוסף הנשים הכל כך מוצלח שמצאה לנכון לצאת בירחון רחב יותר.אני תמיד מצאתי את עצמי קורא גם את פנימה במעייני הישועה(מקווה שישאר).בכל אופן אשמח לקבל מידע איך נרשמים כמנויים לירחון.נראה לי מתאים מאוד כמתנה צנועה לאישתי. אגב,לאחר בדיקה עם המערכת רות עזרי'ה אינה קשורה לרות מ"קולך".
5
פנימה
יעל | 21-11-2011 22:11
איך נרשמים לעלון פנימה
6
מנוי לעתון פנימה
יוכי מימון | 27-10-2012 19:52
הייתי מעוניינת לעשות מנוי לעתון ירחון פנימה הכולל את כל החוברות הנילוות, לאן עלי לפנות או אולי משהו יכול לחזור אלי ל0526865031 תודה