
איש התקשורת והרדיו, נתן זהבי, תקף היום (ראשון) את דבריו של יו"ר 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט, נגד עובדי משרד החוץ, וכינה את הדברים "אמירה מטומטמת".
בתכניתו "זהבי עצבני", אמר זהבי: "שר החינוך נפתלי בנט אמר שיש בעיה בדי.אן איי של משרד החוץ. בצער רב וביגון קודר אני חייב לומר לך מר בנט: זו אמירה מטומטמת. מה זה הדבר הזה? לעובדים של משרד החוץ יש בעיה בדי.אן.איי?".
לא כל עיתונאי חייב לפתוח את הפה-ללכלך ולחשוב שהוא הכי "חכם"- אדוני קצת יותר צניעות וקצת דרך ארץ..... זהבי ממש מעצבן......מטומטם אינו רואה שיש בעיה עם איש משרד החוץ - אלון ליאל- ומי יודע מי עוד צמח בערוגת המשרד......מדוע אינו דורש להעמידו לדין.....מדוע אינו דורש בדק בית במשרד הנ"ל?.!