כ"ץ: למחוק את חברת 'באמונה' מספר הקבלנים - סרוגים

כ"ץ: למחוק את חברת 'באמונה' מספר הקבלנים

הביקורת על חברת 'באמונה' וסרטון הפרסומת הגזעני שיצרה נמשכת. אחרי שאתמול קרא ח"כ אמסלם לחסום אותה ממכרזים ממשלתיים מציע שר התחבורה ישראל כ"ץ למחוק את החברה מספר הקבלנים

author-image
כ"ץ: למחוק את חברת 'באמונה' מספר הקבלנים
  גזענות בלתי נסבלת. כ"ץ (מרים אלסטר/פלאש90)

סערת הסרטון הגזעני של חברת 'באמונה' לא עוצרת.

בבוקר שלאחר הסערה שעורר סרטון שפרסמה חברת 'באמונה', בו מוצגים בני עדות המזרח כעלגים ובורים שאינם יודעים חנוכיה מהי, ובעקבות הקריאות לחרם על החברה, עולה הבוקר (שלישי) להתקפה גם שר התחבורה ישראל כ"ץ מהליכוד.

"אני תומך בפנייתו של שר השכון יואב גלנט ליועץ המשפטי לממשלה, בדרישה לפסול את חברת הבנייה הגזענית ״אמונה״ מלגשת בעתיד למכרזי הממשלה", כתב כ"ץ בפייסבוק, והוסיף גם סנקציה משלו, "התשדיר שיזמה החברה, שקרא להדרת בני עדות המזרח משכונה שלמה המשווקת על ידם בקרית גת, נגוע ברובד הנמוך ביותר של גזענות, הסתה ופלגנות. הייתי מציע ליואב ידידי לפעול גם למחיקת החברה מספר הקבלנים".

סרטון הפרסומת הגזעני של באמונה

בינתיים בחברת הבנייה הבונה שכונות לציבור הדתי לאומי מנסים למזער נזקים ולהסביר כי מדובר בכשל נקודתי. מנכ"ל החברה, ישראל זעירא, המקריין את הפרסומת, הביע הבוקר התנצלות והבהיר כי לא ידוע לו על חרם צרכנים שמתוכנן נגד החברה. בריאיון לגל"צ אמר זעירא: "אין צורך להתנצל שוב ושוב. יש פה תקלה נקודתית ואני לוקח עליה את כל האחריות".

זעירא הוסיף כי "אני לא בא להאשים את מפיק הסרטון, למרות שהוא מזרחי והוא לא שם לב. אנחנו מצטערים על זה שפגענו; זו לא דרכנו, אלה לא הערכים שלנו".

עוד מוקדם יותר פרסמה החברה הודעת התנצלות ובה הביעה צער בפני מי שנפגע מהסרטון.

בהודעת החברה נאמר כי "חברת 'באמונה' מבקשת להתנצל עמוקות על הסרטון הפוגעני שהועלה הבוקר לרשת. חברת באמונה משרתת מאז ומתמיד את הציבור והמסר הפוגעני שעבר בסרטון אינו דרכנו ונוגד את ערכינו. בהנחיית הנהלת החברה הוסר הסרטון מיידית והחל הליך חשבון נפש ובירור במטרה לבחון כיצד אושר הסרטון. נמשיך להקים שכונות לציבור הדתי בכרמי גת ובמקומות נוספים לכלל הציבור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
השמאל הגזים והימין שוב נופל בפח
יהודי גאה | 01-12-2015 11:20
באמונה על הכוונת מזמן, התקשורת מחכה להם בפינה. הימין כמו גם הספרדים נופלים בפח של התקשורת, קצת בדיחה לא מצחיקה לא יותר מזה, מה קרה???? תנסו פעם לקנות דירות בישובים ערבים או בקיבוצי השמאל ותראו אם אתם יכולים, למה רק לשמאלנים מותר לקבל קרקעות חינם מהמדינה?? למה?????????
2
כל הכבוד רק זה אולי יציל את הגזענות הדתית.
שי | 01-12-2015 12:55