מיטל בנשק: "למנות את מועלם ליו"ר הסיעה במקום ינון מגל"

מיטל בנשק: "למנות את מועלם ליו"ר הסיעה במקום ינון מגל"

מיטל בנשק, חברת ועדת ההיגוי של פורום הנשים במפלגת 'הבית היהודי' ומנהלת חשבון הטוויטר של שרת המשפטים איילת שקד, קוראת למנות את ח"כ שולי מועלם ליו"ר הסיעה במקום ינון מגל. "צעד בונה אמון מול פורום הנשים של הבית היהודי ונשים בכלל"

author-image
"למנות את מועלם ליו"ר הסיעה במקום ינון מגל"
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

פרשת ינון מגל.

מיטל בנשק, חברת ועדת ההיגוי של פורום הנשים במפלגת 'הבית היהודי' בראשות חברת הכנסת שולי מועלם-רפאלי, מתייחסת לפרשת ינון מגל שהתפוצצה הבוקר (שלישי) וקוראת ליו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט, להדיח את מגל מתפקיד יו"ר הסיעה ולמנות תחתיו את חברת הכנסת שולי מועלם.

בנשק, המנהלת את חשבון הטוויטר של שרת המשפטים, איילת שקד, כתבה: "אני בהלם. ינון מגל הוא אחד הח"כים היותר מוערכים. רק אתמול מחאנו כפיים לנאום היצירתי שלו".

בנשק סיפרה על התנהלותו היומיומית של מגל וכתבה: "תמיד נגיש, זמין, מוכן לסייע בכל תחום חברתי. קשוב לשטח ואכפתי. וכך גם הצוות המצוין שלו".

"ועכשיו", כתבה בנשק בהתכוונה לפרסום המקרה, "אין לי מילים. חתיכת רעידת אדמה. איזו נפילה מזעזעת. אני לא יודעת מה נכון וראוי לעשות. אך ברור שאם הוא מודה בהאשמות אז הוא לא אמור להמשיך כיו"ר הסיעה".

"אני קוראת לראש המפלגה שלנו, השר נפתלי בנט, למנות ח"כית אישה לתפקיד היו"ר – את ח"כ שולי מועלם רפאלי. זה צעד בונה אמון מול פורום הנשים של הבית היהודי ונשים בכלל", הציעה בנשק.

בנשק, שמכורח תפקידה מעורה בקרב חברי 'הבית היהודי', מבהירה כי היא מבינה שלדבריה יכולים להיות השלכות: "ייתכן ויהיו חברים מהמפלגה שלי שלא יאהבו את מה שכתבתי ואחטוף על זה. אבל דיוקא מינון מגל למדתי בהקשר אחר להישמע לצו מצפוני תמיד, גם כשזה לא ישתלם פוליטית. אמר לי בפירוש כשביקשתי את עזרתו בסוגיה חברתית מסוימת והסכים לעזור ברוחב לב".

בסוף דבריה התייחסה בנשק למתקפות על מגל מצד אנשי שמאל: "ולחלק מאנשי השמאל שמצקצקים – עד שלא תעיפו את לאור שלכם מהסביבה, תפסיקו ללכלך, להכליל ולחלק סופרלטיבים לציבור הדתי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
למה מועלם? היא שותקת וכמוה גם שקד
איזה מסר זה? למישהו משלנו מותר להטריד? | 24-11-2015 17:07
2
אני מציע למנות חתול
| 24-11-2015 17:23
גם לא ידבר שטויות וגם לא יעשה בושות