יו"ר סיעת 'הבית היהודי', חבר הכנסת ינון מגל, ביקש מעל בימת הכנסת לפנות "לבני דודיו" ונשא נאום שלם בערבית.
"חזרנו ארצה אחרי 2,000 שנות גלות, זוהי מולדתנו היחידה", אמר מגל בשפה הערבית.
צפו: (צילום ערוץ הכנסת)
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
ינון מגל עוד אני אחשוב שאתה המשיח מדבר כמו משיח ועם שם של משיח אתה איש גיבור בלי שום סממן דתי אבל יוצאים ממך דברי אמת חזק ואמץ בקרוב ננקנק תאימשלהם