גיוס ראשון של ישיבת הסדר חרדית - סרוגים

גיוס ראשון של ישיבת הסדר חרדית

כשברקע הויכוח על חוק השוויון בנטל, בתחילת השבוע התגייסו 9 בוגרי המחזור הראשון של ישיבת ההסדר החרדית-טכנולוגית בגן יבנה, ליחידות סייבר.

גיוס ראשון של ישיבת הסדר חרדית

כשברקע הויכוח על חוק השוויון בנטל, ביום ב' התגייסו 9 בוגרי המחזור הראשון של ישיבת ההסדר החרדית-טכנולוגית בגן יבנה, ליחידות סייבר.

הישיבה הוקמה לפני כשנתיים ביוזמה משותפת של משרד הביטחון וצה"ל במטרה להגשים שתי מטרות: שילוב צעירים חרדיים בשרות צבאי משמעותי בצה"ל וכן שילובם (עם שחרורם מצה"ל) בשוק התעסוקה.

לראשונה, הישיבה מיועדת לבני נוער חרדיים בלבד, אשר מרגישים כי מיצו את עצמם במסלול החרדי בו למדו עד היום, והם מעוניינים מחד להמשיך ולטפח את רמתם הדתית-תורנית ומאידך לתרום למדינת ישראל במסגרת שירות צבאי משמעותי ובכך גם לדאוג לפרנסתם בעתיד. חלק מהתלמידים מגיעים לישיבה מישיבות תיכוניות חרדיות (עם בגרות מלאה) וחלקם מישיבות קטנות/גבוהות, כמעט ללא כל רקע לימודי כללי.

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, המסייע לישיבה בתהליכי ביסוסה בחודשים האחרונים בירך על הגיוס האחרון מסר ל'סרוגים': "הקמתה של הישיבה מהווה בשורה לחברה הישראלית כולה ולחברה החרדית בפרט, שימוש ביכולת הלמידה והניתוח היהודי למטרות הגנה על מדינת ישראל. גיוסם של צעירים אלה לשירות משמעותי בתחום הסייבר הצה"לי יאפשר להם גם לשרת שירות משמעותי במדינת ישראל וגם להשתלב בתעסוקה בשוק העבודה הישראלי בתום השירות וכל זה בשמירה על רמה תורנית גבוהה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אחיזת עיניים. ישיבה היא אך ורק לימודי קדש.
קובי | 13-11-2015 13:34
יש להעיר מקברו את זיגמונד פרויד כדי שיבדוק מדוע הדתי לאומיים "מתים" לראות חרדים צועדים בשיטתם הקלוקלת האם זה מוכיח על חוסר אמון אבסולוטי פנימי בשיטה זו עד כדי שהם זקוקים לאישורים מהחרדים?
2
"עדיף לתאי הגזים ולא להיות חרד"ק"
| 15-11-2015 23:07