כצל'ה במכתב לתושבי ת"א: אתם במתקפת טרור דמוגראפי - סרוגים

כצל'ה במכתב לתושבי ת"א: אתם במתקפת טרור דמוגראפי

ח"כ יעקב כץ (כצל'ה) שלח אגרת עדכון לתושבי תל אביב, בנושא המסתננים מאפריקה. במכתב מנסה לעורר כצל'ה את התל אביבים מאדישותם: "השתיקה היחסית של תושבי ת"א מזכירה את תזמורת הטיטאניק שבעוד הספינה טובעת המשיכה ליצור אווירה של עסקים כרגיל."

כצל'ה במכתב לתושבי ת"א: אתם במתקפת טרור דמוגראפי
  סודנים מגורשים מהארץ (פלאש90)

במכתב ששיגר ח"כ יעקב כץ (כצל'ה) יו"ר הועדה לבעיית העובדים הזרים בכנסת, לתושבי תל אביב הוא מזהיר אותם מפני המסתננים שמשתלטים להם על העיר.

האגרת שיצאה מלשכתו של כצל'ה, היא מעין עדכון לתושבי העיר, על הנתונים המפחידים המגיעים לשולחנו:

"ישנם כיום כ-40,000 מסתננים מאפריקה השוהים שלא כחוק בתחומי מדינת ישראל, וכפי שידוע לכם, רובם הגדול כבשו שכונות שלמות בדרום עירכם. מדובר במספר השווה לכל תושבי כל אחת מן הערים: עפולה, טבריה, קרית מוצקין, אזור, כרמיאל."

במכתב מתאר כצל'ה את תהליך ההסתננות לארץ. לדבריו מורי דרך בדואים מסיני הם שאחראים על ההסתננות והם גובים 2,500$ לראש.

חיילי צה"ל שפוגשים את המסתננים נותנים להם אוכל ושתייה ואחרי חקירה ושהות קצרה בכלא סהרונים משחררים אותם לחופשי. המסתננים שמכירים את הנהלים, מגיעים עם פתק ובו כתובת קרוביהם או חבריהם בארץ, וחוברים אליהם תוך זמן קצר.

עוד דיווח כצל'ה לתושבי תל אביב כי בשיתוף פעולה עם ח"כ נחמן שי (קדימה) וסגן יו"ר הכנסת ח"כ כרמל שאמה (ליכוד) הוקמה בכנסת שדולה למניעת הסתננות, אותה הוא מכנה "השדולה להצלת העיר תל-אביב."

הפתרונות המיידיים שמגובשים ומיושמים בימים אלה הם מתן הנחיות ברורות של חיילי צה"ל למנוע באמצעים קשוחים יותר את הברחת הגבול על ידי הבדואים מהצד המצרי של הגבול.  גם על הבדואים מהצד הישראלי של הגבול, שמסייעים להברחה יוטלו קנסות כבדים.

בנוסף הוחל בבניית גדר ומכשול לאורך 250 הקילומטרים של הגבול בין ישראל למצרים.

המסתננים ששוהים בישראל, ירוכזו בעיר מגורים פתוחה באזור הדרום, שתעזור לנקות את שכונות דרום תל אביב ואת שאר ערי ישראל משכונות הפליטים. היעד המרכזי של כינוס המסתננים הוא השבתם לארצם.

את הטיפול האיטי בבעיית הפליטים תולה כצל'ה בפיזור הסמכויות בין 11 משרדי ממשלה שונים, כשהאחראי על כולם הוא מנכ"ל משרד ראש הממשלה, שעסוק מכדי להתפנות לסוגיה זו.

גם לאדישות של תושבי תל אביב התייחס כצל'ה במכתבו כשהוא כותב: "אני סבור שהשתיקה היחסית של תושבי ת"א מזכירה את תזמורת הטיטאניק שבעוד הספינה טובעת המשיכה ליצור אווירה של עסקים כרגיל."

זו האגרת השנייה של כצל'ה בעניין זה לתושבי תל אביב, כשהראשונה נשלחה לפני תשעה חודשים. בשנה האחרונה הסתננו לישראל 12,000 אפריקאים, כשבשנים הבאות עד להשלמת גדר בגבול הדרומי צפויים להסתנן עוד עשרות אלפים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו