אבי נעים: "לקפל את מאהל המחאה מול בית ראש הממשלה"

אבי נעים: "לקפל את מאהל המחאה מול בית ראש הממשלה"

ראשי רשויות ביו"ש קוראים לפירוק מאהל המחאה מול בית ראש הממשלה. ראש מועצת בית אריה בשומרון אבי נעים: "תפקידנו לתמוך בראש הממשלה". מחר תעבור לשכה נוספת למאהל המחאה

"לקפל את מאהל המחאה מול בית ראש הממשלה"
  לפרק את המאהל. אבי נעים (יונתן זינדל/פלאש90)

ראש מועצת בית אריה אבי נעים, טוען כי מספר ראשי רשויות ביו"ש מתנגדים למאהל המחאה מול ביתו של ראש הממשלה בירושלים, אותו הקים ראש מועצת השומרון יוסי דגן ואליו חברו רוב ראשי הרשויות.

לדברי נעים הוא יחד עם דוד אלחייני, ראש מועצת בקעת הירדן, אלי שבירו, ראש עיריית אריאל, עודד רביב ראש מועצת אפרת ונוספים קוראים הערב למקימי מאהל המחאה בירושלים מול ביתו של ראש הממשלה לפרקו בעת הזו ולהביע תמיכה פומבית בראש הממשלה וממשלתו על פועלם למיגור הטרור.

"אסור להסית את הדיון ולאפשר לגורמים פוליטיים מימין ומשמאל לנצל את גל הטרור שמקורו בהסתה פלשתינית פרועה", אומר נעים, "המשימה כעת היא הרגעת הרוחות ותפקידינו לתמוך בראש הממשלה ובמאבקו בטרור. אני קורא להבעת תמיכה פומבית רחבה בראש הממשלה הכוללת את מקימי המאהל", הוא הוסיף.

אלא ששאר ראשי המועצות טוענים כי אינם שותפים למהלך. עודד רביבי ראש מועצת אפרת, מסר כי הדברים לא נאמרו על דעתו ואין לו קשר לכך. "הודעתו של ראש מועצת בית אריה אבי נעים הינה על דעתו בלבד. נעים לא קיבל את אישורם של 3 ראשי המועצות המופיעים בהודעתו." כך מסרו גורמים באפרת.

בתוך כך, יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון מעביר את לשכתו החל ממחר אל מול בית ראש הממשלה. מחר הייתה אמורה להיות ישיבה של ראשי הרשויות מול ישיבת הממשלה. כשבסיום ישיבת הממשלה, ייפגשו ראשי הרשויות עם השרים כדי לדרבן אותם לחיזוק המלחמה בטרור והבנייה ביו"ש. ביום שלישי צפויה הפגנה בכיכר פריז סמוך לביתו של ראש הממשלה.

הערב התקבלה הודעה ממועצת יש"ע לפיה "בעקבות התמשכות האירועים הבטחוניים והפיגועים הוחלט במועצת יש״ע לערוך מחר בבוקר דיון חירום של ראשי הרשויות לתכנון המשך המאבק, ולא לקיים את ההפגנה שתוכננה בבוקר מול ישיבת הממשלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לאבי נעים
ניסים | 10-10-2015 22:56
יישר כוח-תפקידנו לחזק את ראש הממשלה-תפקידנו להתאחד-לתת כתף לראש הממשלה.--קואליציה ואופוזיציה אנו עם אחד-כוחנו באחוד ולא בפירוד!
2
רוצם לתמוך בראש הממשלה, רק במה לתמוך?
!!!!! | 11-10-2015 6:59
אין במה לתמוך, על זה המחאה!. ראש הממשלה בהתנהלותו רק מעודד את הטרור.
3
אולי נשלח לכולם את הסמס של רביבי
אוריה | 11-10-2015 9:16
רביבי משקר. הוא ועוד איך תומך בפירוק המאהל ובתמיכה בראש הממשלה. אשמח לשלוח לכם צילום מסך של הדיון בקבוצת הוואטסאפ שבה רביבי כותב גם כותב ומביע גם מביע את תמיכתו בפירוק המאהל
4
המוחים - ראשי מועצות פופיליסיטים הרוקדים על דם הנופלים
כדי להתברג לפוליטיקה ולכנסת ולחשיפת עוד תמונות בתקשורת | 11-10-2015 13:06