צה"ל עצר חשודים ברצח בני הזוג הנקין הי"ד - סרוגים

צה"ל עצר חשודים ברצח בני הזוג הנקין הי"ד

בצה"ל אומרים כי ישנה התקדמות בחקירת רצח נעמה והרב איתן הנקין הי"ד, אך על פרטי החקירה יש צו איסור פרסום. צפו בכוח דובדבן עוצר מספר חשודים במעורבות ברצח

author-image
צה"ל עצר חשודים ברצח בני הזוג הנקין הי"ד
  קברם של נעמה והרב איתן הנקין הי"ד (יונתן זינדל/פלאש90)

דובר צה"ל מוסר כי במהלך פעילות משותפת של צה"ל, שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל באזור שכם בחטיבה המרחבית שומרון, חלה התקדמות משמעותית בחקירת פיגוע הירי שבוצע שלשום (ה'), בין אלון מורה לאיתמר, בו נרצחו נעמה ואיתם הנקין הי"ד.

פרטי ההתקדמות בחקירה עדיין נמצאים תחת צו איסור פרסום, אך בצה"ל התיר לפרסם כי ביומיים האחרונים מתקיים מאמץ מודיעיני ומבצעי לאיתור המעורבים בפיגוע הירי. עוד הותר לפרסם כי במסגרת זו עצרו במהלך הלילה בפעילות משותפת של הכוחות מספר חשודים תושבי שכם.

צפו בכוח מיחידת דובדבן מבצע את המעצרים

ביום חמישי בשעות הערב התרחש פיגוע ירי במהלכו בוצע ירי לעבר רכב ישראלי שנסע בכביש בין אלון מורה לאיתמר. ברכב הישראלי נסעו זוג הורים וארבעת ילדיהם. שני ההורים נרצחו וארבעת ילדיהם חולצו בשלום. המפגעים ברחו מזירת האירוע. כוחות צה"ל החלו בסריקות במרחב. נוסף על כך הוחלט לתגבר את אזור יהודה ושומרון בארבעה גדודים נוספים בכדי למנוע הסלמה ומקרי אלימות על רקע הפיגוע.

חקירת הפיגוע נמשכת וקיים צו איסור פרסום על יתר פרטי החקירה. צה"ל, שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל יעשו כל הנדרש עד לעצירת המפגעים, הבאתם לדין וסיום חקירת הפרשה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כהנא צדק:
| 04-10-2015 12:41
"למה שמחבל ערבי לא ירצח יהודים היום? מה הכי גרוע שיכול לקרות?... הוא יקבל 5 מאסרי עולם, ואם בית המשפט ממש יחמיר - 6 מאסרי עולם... הוא ישב 4 שנים בכלא 'רמלה הילטון'... וברגע שהערבים יחטפו חייל יהודי - הוא ישתחרר! אז כשאני הגשתי הצעת חוק להוצאה להורג האוטומטית של כל מחבל, הם פסלו אותה כ"גזענית"... כמובן, זה רק טבעי... גם אם אני אציע בכנסת הצעת חוק שאומרת שהשמש זורחת במזרח, יפסלו אותה בגלל גזענות." ~נאמר בנאום במקדש בית-אל בשנת 1985