הרב אלי קפלן: מכיר את ר', אדם ערכי ועניו - סרוגים

הרב אלי קפלן: מכיר את ר', אדם ערכי ועניו

הרב אלי קפלן מכיר את ר' - המפכ"ל המיועד מאז היותם נערים, ומתאר אותו כ"אדם ישיר ופשוט ירא שמים הקובע עתים לתורה ואבא ואיש משפחה אמיתי"

הרב אלי קפלן: מכיר את ר', אדם ערכי ועניו

את ר' אני אני מכיר מאז היותנו נערים. לא היינו חברים אבל הכרנו… הרבה שנים לא נפגשנו ורק שמעתי מחברים משותפים על התקדמותו בשב"כ וכו'…

בשנים האחרונות יצא לי לפגוש אותו מספר פעמים בעקבות קשר שהיה לנו עם אחד מילדיו, אז היה כבר סגן ראש השב"כ. כל מי שהכיר היה מתלחשש סביבו אבל הוא נשאר בצניעותו ללא פוזות וללא כל חשיבות עצמית. האמת היא שאת זה הערכתי הרבה יותר מהסיפורים על המבצעים, כי בזה מתגלה באמת מיהו האדם.

אינני רוצה לספר בשבחו המקצועי כי אינני מבין בתחום המקצועי שלו. אבל אני בטוח שהוא די מגחך כשהוא קורא את כל הסופרלטיבים שמעניקים לו אנשים שונים שעבדו איתו ומכירים אותו.הוא בכל אופן איננו עושה מזה עניין ,הוא מדבר בגובה העיניים, הוא אדם ישיר ופשוט ירא שמים הקובע עתים לתורה ואבא ואיש משפחה אמיתי.

הדבר שמשמח אותי יותר מכל הוא, שבסופו של דבר, אדם ערכי ועניו, בלי פוזות ונטול חשיבות עצמית, אדם המשקיע בילדיו למרות תפקידו הקשה, יכול להגיע לתפקידים החשובים ביותר במדינה, כל זאת כשהציניות והיחצנו"ת חוגגים מסביב.

אינני בטוח שהוא רצה בתפקיד שהרי מסלולו הטבעי היה להמשיך לראשות השב"כ, ארגון שהוא חי אותו כבר עשרות שנים ואם בסופו של דבר הוא קיבל את תפקיד המפכלו"ת על עצמו, הרי זה רק בגלל המצב הקשה אליו נקלעה המשטרה.

לכן לא נותר לי אלא לברך את ר' שימשיך להיות מה שהוא, מנהיג טבעי -צנוע ופשוט היודע לדבוק במטרה ולהצליח בעזרת ה'.

==

הרב אלי קפלן הוא ראש הגרעין התורני במעלה אדומים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
7
| 27-09-2015 2:05