יוסי דגן נבחר לראש מועצת השומרון - סרוגים

יוסי דגן נבחר לראש מועצת השומרון

יוסי דגן מי שהיה יד ימינו של גרשון מסיקה נבחר היום לראש המועצה האזורית שומרון כשגבר על שריה דמסקי בפער גדול. נחשב לאחד מקבלני הקולות הגדולים של הליכוד ביו"ש

author-image
יוסי דגן נבחר לראש מועצת השומרון
  ראש מועצת השומרון. יוסי דגן (יח"צ)

כבר לא ממלא מקום או ראש מועצה בפועל. יוסי דגן נבחר היום (ג') לראש המועצה האזורית שומרון.

בבחירות שנערכו היום גבר דגן על המתמודד היחיד שנשאר במירוץ – שריה דמסקי בפער גדול כשהוא גורף יותר מ-6,250 קולות (63.1%) מול כ-3,700 של דמסקי. בסך הכל הצביעו 49.6% מבעלי זכות הבחירה.

דגן שימש ב-3 השנים האחרונות כסגן ומ"מ ראש המועצה והיה ממונה על תחום החינוך, הוביל את אמנת השירות של המועצה והקים את מערך ההסברה האסטרטגי ואגף היישובים אשר מלווה את הנהגות היישובים. עם התפטרותו של גרשון מסיקה לפני כשלושה חודשי בעקבות מעורבותו בפרשת 'ישראל ביתנו' מונה דגן לראש המועצה בפועל.

דגן, 34 , סרן במיל' בעל תואר ראשון ושני במשפטים. נשוי ואב לשלושה, מתגורר בשכונת מגורשי חומש –שאנור בישוב שבי שומרון. שימש בנערותו כיו"ר נוער "מולדת" ופעל בצמוד לרחבעם זאבי (גנדי) הי"ד. בתחילת שנות ה-2,000 הקים וריכז את גרעין המשפחות של הישוב שא-נור והיה ממנהיגי היישוב במאבק נגד הגירוש. לאחר הגירוש היה ממייסדי "חומש תחילה", מאבק לשיבה לישובים שנעקרו.

דגן הוא פעיל לכיד בכיר ונחשב ל'קבלן הקולות' הגדול ביותר בהתישבות עם אלפי מתפקדים עליהם יש לו השפעה. בקמפיין הבחירות התייצבו חמישה (!) שרי ליכוד כדי להביע בו תמיכה.

הודעת הנצחון של יוסי דגן

(מועצה אזורית שומרון)

דמסקי: הפסדנו בכבוד

בהודעת ההפסד כתב דמסקי: "חברים, הפסדנו בכבוד! וגם זה משהו שצריך לדעת לעשות… בחודשיים האחרונים נתנו את הנשמה למען השומרון, למען התושבים ולמען ההתיישבות כולה. עשינו מעל ומעבר, ימים ולילות, למען מטרה נעלה. לא בשביל כסף ולא בשביל ג'ובים או אינטרס אישי.

אני משוכנע שגם אצל יוסי במטה זה עבד ככה. כשכל כך הרבה אנשים בשומרון משקיעים ממרצם ומזמנם כדי להפוך אותו למקום טוב יותר – זה בעצמו הניצחון הגדול ביותר. מערכת הבחירות הזו, שהתנהלה בסך הכל בצורה עניינים מכבדת ומכובדת, היא תעודת כבוד לשומרון ולתושביו הנפלאים.

אני אסיר תודה לכל אחד ואחת מכם על העבודה הקשה, על המסירות ועל האמונה בצדקת הדרך. נכבד כמובן את הכרעת הרוב ונשלב ידים עם יוסי ושאר החברים כדי לקדם את השומרון. שלכם בתודה גדולה ובהערכה עמוקה, שריה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אפילו עכשיו אתם לא מפסיקים להשמיץ.
מוטי | 05-08-2015 1:24
2
שוב מתברר מה כוחו האמיתי של הבית היהודי
| 05-08-2015 8:01
לא מסוגלים לנצח בבחירות לועד הבית וחושבים שינהיגו את המדינה.