חשד במשטרה: מנכ"ל המדרשה פועל כבר שנים - סרוגים

חשד במשטרה: מנכ"ל המדרשה פועל כבר שנים

במשטרת ישראל חושדים כי מנכ"ל המדרשה נהג להציג את עצמו כקצין עוד לפני מבצע 'צוק איתן' והונה כעשר נשים. על אף ששמו יכול להביא נשים נוספות להתלונן בית המשפט טרם התיר לפרסם את זהותו

חשד במשטרה: מנכ"ל המדרשה פועל כבר שנים
  (פלאש90)

פרשת מנכ"ל המדרשה.

במשטרת ישראל עולה החשד כי מנכ"ל המדרשה מאשדוד, החשוד בהתחזות לקצין שלחם במבצע 'צוק איתן', פועל באותה השיטה כבר מספר שנים ואף ביצע מעשי אינוס, כך מדווח האתר וואלה! news.

כזכור, מנכ"ל המדרשה חשוד בהתחזות לקצין בדרגת רס"ר בכדי להונות נשים, ובמשטרה מעריכים כי בימים הקרובים מספר התלונות נגדו יגדל.

בתחילת השבוע נערך דיון אודות פרסום שמו וזהותו, ועל אף שבמשטרה מעריכים כי פרסום שמו יוביל נשים נוספות להתלונן נגדו, בית המשפט קיבל את בקשתו של פרקליטו ואסר את פרסום שמו, תמונתו וזהותו.

בתוך כך, בסוף השבוע האחרון נערך עימות בין מנכ"ל המדרשה לאישתו במהלכו היא הטיחה בו האשמות חמורות.

על פי הדיווח בעיתון 'ישראל היום', אשת המנכ"ל אמרה לו: "איך עוללת את זה לילדים שלנו? איך התכחשת לבן שלנו, ואמרת שהוא לא הבן שלך?".

בתגובה להאשמות ענה לה החשוד: "בחיים לא אמרתי את זה". האישה המשיכה והטיחה בו: "איך עשית את זה לבנות?", והוא מצידו מלמל: "אני אוהב אותך".

כזכור, את הפרשה חשפה כתבת 'ישראל היום' נצחיה יעקב. יעקב פרסמה כי עשרות נשים טוענות כי מנכ"ל מדרשה, איש משפחה ואב לילדים ודמות מוכרת בציונות הדתית, הונה אותן למטרות מיניות, אחרי שהכיר אותן באתרי היכרויות, תוך כדי שהוא מתחזה לרווק, לקצין צנחנים בדרגן רס"ן ולסוכן במשרד הביטחון והציג בפניהן "סיפורי גבורה" בצורה מניפולטיבית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
נראה שהבן אדם לוקה בנפשו
דחוף לטיפול | 28-07-2015 15:44
2
הנשים הדתיות הן פתיות וקל להוליך אותן שולל
| 28-07-2015 15:47
מכיוון שאין להן מגע נורמלי על בסיס יום יומי עם גברים אין הן יודעות כיצד יש לנהוג וכל טמבל יכוול להוליך אותן שולל
3
בשורה התחתונה - גבר שבוגד באשתו. איך זה נהיה פלילי?
שם | 28-07-2015 15:51
אז הוא התחזה לקצין או סוכן שב״כ, נו ו? יש לו פנטזיות והוא משתמש בהן להשיג נשים, בזמן שהוא נשוי. מוסרי? לא. האם זה פלילי? זה שאותן נשים ״נפלו״ בקסמיו וסיפוריו ה״מניפולטיבים״ זה בעיה שלהן. לא הייתה פה כפייה, לא היה פה אונס. דורשים שוויון בין גברים לנשים אבל לפי כל הסיפורים האחרונים של גברים ״חזקים״ שמושכים נשים ״תמימות וחלשות״. אני לא יודע אם זה מצחיק או עצוב..
4
מגיב 2 אדיוט גמור
אשה | 28-07-2015 16:44
הרוב המוחלט של הנשים שניצל אותן הן חילוניות רווקות או חילוניות חד הוריות מגיל 30 ומעלה. הוא פירסם עצמו באתרי הכרויות חילוניים. יצאת טמבל. אבל מכ'פת אם אפשר לקשקש נקשקש.
5
ככה מגיבה אישה שפויה
| 28-07-2015 23:45
תוכן
6
מגיב 3, תלמד משהו:
יוסי | 29-07-2015 5:26
גבר שמתחזה למישהו אחר ומנהל קשרים אינטימיים עם נשים שלא יודעות מי הוא ומה הוא, זה פלילי
7
מגיב 6 - לא הסברת כלום
שם | 29-07-2015 10:45
חזרת על התוכן של הכתבה ולא הסברת חמה זה פלילי. הוא סוטה שמשחק ב״נדמה לי״ ומקיים קשרים עם נשים, לא בכפייה, לא באונס, לא מטריד אותן. הוא לא ניצל את ההתחזויות שלו בשביל לאיים עליהן לקיים איתו קשרים אלא בכדי להרשים אותן, והנשים ״נפלו״ ברשתו. בוא תסביר לי מה פלילי כאן?
8
מגיב 7
יוסי | 29-07-2015 12:27
אם אתה לא מבין מה שכתבתי, אתה מוזמן ללמוד את החוק במדינת ישראל ואז תבין שמדובר במעשה שנחשב פלילי. ואם כבר הזכרת את המילה 'אונס' אתה מוזמן במסגרת הלימודים האלו לבדוק מה הגדרת החוק לאונס. אני בטוח שתבין יותר טוב.
9
יוסי - זה שהחוק אומר שזה פלילי לא אומר שזה אמור להיות
שם | 29-07-2015 15:18
זה שכתוב בחוק שזה פלילי לא מסביר למה זה פלילי, ובייחוד כשזה נעשה במודע למעשיהן. אם הוא היה מתחזה לשוטר ומאיים שהוא יעשה כך וכך אם לא יענו דרישותיו או שהיה מתחזה לאיש מקצוע ומרמה אותן זה מוצדק, אבל אתה מבין טוב מאד שזה לא מה שהיה כאן, וזה שזה מוגדר כאונס זה רק עלבון לנאנסות האמיתיות. מתביישים לקרוא לנשים האלה בשמן ומכסת"חים עליהן בכך שמגדירים את זה מעשה פלילי ואונס. הנשים הללו פעלו על דעת עצמן ולא בכפייה, תוך מחשבה שהנ"ל הוא מי שהציג את עצמו. אנשים צריכים לקחת אחריות על המעשים שלהם.
10
מגיב 9
יוסי | 05-08-2015 14:22
עפ"י החוק מדובר ב'גניבת דעת'. כלומר, לו היו יודעות כי מדובר באדם דתי, נשוי ואב לילדים, לא היו נכנסות למערכת יחסים אינטימית עימו. ההתחזות לרווק חילוני שמחפש זוגיות יצרה מצב בו לא ניתנה להן זכות הבחירה אם ברצונן להיכנס למערכת יחסים עם אדם נשוי / דתי וכיוב'... עפ"י החוק, אונס לא חייב להיות עבירה אלימה. מספיק שהוא לא מאפשר לצד אחד את זכות הבחירה.